با محصولات اوردینری همیشه جوان و زیبا بمانید!

تور لحظه آخری-کاماپرس

افرادی که به پوست خود اهمیت می‌دهند، حتما روتین پوستی روزانه را عایت خواهند کرد تا شادابی و طراوت داشته باشند. یکی از برندهای معتبر که انواع سرم، کرم و قطره را برای شادابی و کاهش مشکلات پوستی ارائه داده، برند اوردینری است. افراد با تهیه تمامی محصولات اوردینری و استفاده از آن، پوستی سالم و شاداب خواهند داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار محصولات آرایشی و بهداشتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند یا می‌خواهند در کمترین زمان ممکن مشکلات پوستی آن‌ها برطرف شود، باید محصولات مناسبی را خریداری کنند. حتما اگر برای داشتن یک پکیج محصولات مناسب پوستی به پزشک یا داروخانه مراجعه داشته باشید، اسم برند اوردینری را شنیده‌اید.

مختصری درباره برند اوردینری

برند اوردینری یک برند کانادایی است که سال 2016 در زمینه تولید محصولات تخصصی پوست کار خود را شروع کرد و به سرعت به یکی از برندهای مطرح بازار محصولات آرایشی و بهداشتی تبدیل شد. این برند فرمول مناسب برای محصولاتش را با معالجه بیماران واقعی و مشاهدات بالینی به دست آورده و به همین دلیل است که تولیدات این برند با استفاده مداوم، اثرات زیادی روی پوست مصرف کنندگان به جا می‌گذارد.

برای داشتن روتین پوستی مناسب، به خصوص برای افرادی که اهمیت زیادی به سلامت و طراوت پوست خود می‌دهند، بهتر است محصولات اوردینری تهیه شود. البته افراد هنگام خرید محصولات این برند باید به اصل بودن آن دقت داشته باشند. در ادامه انواع محصولات اوردینری معرفی خواهند شد؛

راز آسمان پایتخت

کاهش چین و چروک با محصولات تخصصی اوردینری

بازه قیمت؛ 430 هزار تا 580 هزار تومان

افرادی برای لایه برداری از پوست خود به دنبال سرم مناسب هستند، بهتر است سرم لاکتیک اسید 5 درصد اوردینری را امتحان کنند. این سرم با تخفیف 13 درصدی در سایت تیسا با قیمت 430 هزار تومان عرضه شده است. لاکتیک اسید 10 درصدی نیز برای لایه برداری ملایم کاربرد دارد و قیمت آن با 8 درصد تخفیف به 498 هزار تومان می‌رسد. سرم پیلینگ اوردینری نیز دیگر لایه بردار پوستی است که برای پوست‌های غیرحساس توصیه می‌شود. قیمت این محصول نیز با تخفیف 6 درصدی 480 هزار تومان اعلام شده است. تونر گیلولیک اسید اوردینری هم برای لایه برداری پوست مناسب است و باعث افزایش شفافیت و روشن شدن پوست می‌شود. قیمت این محصول نیز با تخفیف 5 درصدی به 580 هزار تومان می‌رسد.

رطوبت پوست خود را با این محصولات حفظ کنید

بازه قیمتی؛ 470 هزار تا 495 هزار تومان

افرادی که به دنبال افزایش رطوبت پوست خود هستند می‌توانند از سرم اسکوالن اوردینری استفاده کنند. این سرم کاملا گیاهی، برای پوست و مو کاربرد دارد و باعث نرمی آن‌ها می‌شود. نرخ این محصول با تخفیف 7 درصدی 475 هزار تومان است. سرم هیالورونیک اسید اوردینری نیز باعث آبرسانی عمقی و کاهش خشکی پوست می‌شود و بدون پارابن و فتالات و همچنین چربی است. قیمت این محصول با تخفیف 7 درصدی به 495 هزار تومان می‌رسد. نیاسینامید اوردینری نیز باعث افزایش رطوبت پوست می‌شود و ضدلک، ضدجوش و روشن کننده مناسبی است. قیمت این مورد هم در سایت تیسا 8 درصد تخفیف خورده و 470 هزار تومان به فروش می‌رود.

ضدچروک‌های قوی اوردینری

بازه قیمتی؛ 520 هزار تا 700 هزار تومان

محصولات ضدچروک اوردینری انواع مختلفی دارند. ضدچروک 1 درصد اوردینری که مناسب انواع پوست است و با تخفیف 10 درصدی و قیمت 700 هزار تومان در تیسا عرضه می‌شود. دیگر سرم ضدچروک این برند، رتینول 5 درصد است که با تخفیف 7 درصدی و قیمت 520 هزار تومان موجود است. سرم ضدچروک آرژیرلین 10 درصد نیز با 6 درصد تخفیف، 490 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت سرم بافه اوردینری نیز با تخفیف 15 درصدی، 680 هزار تومان بوده و برای افزایش نرمی و حالت ارتجاعی پوست نیز کاربرد دارد.

محصولاتی برای کاهش قرمزی و پیری صورت و چشم

بازه قیمتی؛ 450 هزار تا 565 هزار تومان

افرادی که به دنبال روشن شدن پوست و کاهش علائم پیری هستند می‌توانند از کرم ویتامین سی و هیالورونیک اسید اوردینری استفاده کنند. قیمت این محصول 13 درصد تخفیف دارد و 450 هزار تومان است. سرم کافیئن اوردینری برای آن افرادی است که به دنبال بهبود خستگی، تیرگی و پف دور چشم هستند، نرخ این محصول هم با تخفیف 6 درصدی به 480 هزار تومان می‌رسد. اشخاصی که می‌خواهند قرمزی و التهاب پوستشان کمتر شود، می‌توانند از سرم آنتی اکسیدان اوردینری استفاده کنند. قیمت این محصول هم 4 درصد تخفیف خورده و 565 هزار تومان است.

تهیه محصولات اوردینری اصل از تیسا پرفیوم

تمامی این محصولات از سایت تیسا پرفیوم قابل تهیه است. این محصولات اوردینری با ضمانت اصل بودن به مشتریان عرضه شده و افراد می‌توانند آن‌ها را با خیال راحت استفاده کنند. تیسا پرفیوم یک فروشگاه تخصصی در زمینه ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی است که تمامی محصولات را با ضمانت اصل بودن و گارانتی به مشتریان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز