با مجموعه باگدشت خدماتش آشنا هستید؟

لست سکند

شرکت «تحلیلگران امن آریانا» یا «باگدشت» از سال 1397 فعالیت خود را شروع کرد. این مجموعه اطلاعات مشکلات امنیت فناوری اطلاعات در سامانه‌های وب و موبایل را در اختیار سازمان‌های مخاطب قرار می‌دهد. کمیته فنی باگدشت به سازمان‌ها در خصوص ایمن سازی مشکلات امنیتی مشاوره ارائه می‌دهد. هدف این مجموعه افزایش میزان همکاری ذی نفعان جامعه امنیتی کشور در ایمن سازی خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات و ایجاد فضایی امن‌تر برای تمامی کاربران در سراسر کشور است.

در ادامه کاماپرس 12 نکته از این مجموعه را برای اطلاع بیشتر سازمان‌ها و خوانندگان ارائه می‌دهد؛

1. رویا دهبسته بنیانگذار مجموعه باگدشت است. مرکزیت این مجموعه در تهران قرار دارد.

2. باگ بانتی، باگ بانتی اختصاصی، تست نفوذ پذیری، مشاوره ایمن سازی، باگ هانتینگ و کارگاه امنیت از خدمات این مجموعه به مشتریانش است.

3. پلن‌های پایه، استاندارد، حرفه‌ای و وی.آی.پی از پلن‌ها و سرویس‌های این مجموعه برای کابران هستند.

راز آسمان پایتخت

4. این مجموعه دارای 554 متخصص دارای سابقه و تجربه در حوزه امنیت و سایبری است. تاکنون 43 سازمان توسط این مجموعه امن شده‌اند. تعداد هزار و 316 گزارش به باگدشت نیز ارائه شده است.

5. مجموعه‌هایی مانند اسنپ فود، مستر بلیط، بانک آینده، مخابرات ایران، بهسازان ملت، الو بیزنس، خدمات انفورماتیک، توسعه ارتباطات الکترونیک تجارت ایرانیان و … به عنوان مشتریان این مجموعه شناخته می‌شوند.

6. وبلاگ باگدشت حاوی مطالبی درباره شبیه سازهای امنیتی، دی.ان.اس، سامانه‌های ابری، گزارش ماهیانه، ایمیل و جعل آن و … است.

7. این مجموعه میزان 20 درصد کارمزد برای بانتی‌ها در نظر می‌گیرد. این مقدار موارد کسری قانونی بیمه و مالیات را نیز شامل می‌شود.

8. امکان عمومی سازی باگ‌های امنیتی گزارش شده، به دلیل قوانین جرایم سایبری کشور و ملاحظات امنیتی سازمان‌ها، موجود نیست. تمامی گزارش‌ها کاملاً محرمانه هستند.

9. بررسی محصولات و خدمات سازمان‌ها توسط جمعی از متخصصین امنیت کشور و محدود نبودن به پتانسیل شرکت‌های ارائه دهنده خدمات امنیت، به عنوان ارزش‌ افزوده‌های ایجاد شده توسط باگدشت شناخته می‌شوند.

10. همچنین از دیگر ارزش افزوده‌های منسوب به این مجموعه صرف هزینه کمتر و پرداخت بر اساس سطح باگ‌های شناسایی شده و پشتیبانی و مشاوره کمیته فنی و متخصص در ارزش گذاری و رفع باگ‌های امنیتی است.

11. این شرکت تاکنون توانسته در نظام صنفی رایانه‌ای کشور عضو شود. کسب مجوز فعالیت از مرکز افتای ریاست جمهوری و شورای عالی انفورماتیک از دیگر افتخارات کسب شده توسط باگدشت است.

12. وبسایت این مجموعه حاوی مسابقاتی مانند بانتی باگدشت، بانتی همراه کارت، پلاک و … است.

مرتبط با : باگدشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز