تا چه اندازه با ایمن همراه ویستا آشنایی دارید؟

شرکت «ایمن همراه ویستا» فعالیت خود را از سال 1390 در قالب طراحی و توسعه مدل‌های فروش و رشته‌های نوین در صنعت بیمه ایران آغاز کرد. این شرکت در زمینه شناخت به موقع نیاز مشتریان و ارائه راهکارهای مناسب تلاش می‌کند. ایمن همراه ویستا در زمینه مدل‌های فروش بیمه از طریق زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات ابتکار عمل دارد.

کاماپرس در ادامه 9 نکته از این شرکت را برای آگاهی فعالان حوزه بیمه و علاقمندان به این صنعت منتشر می‌کند؛

1. شرکت ایمن همراه ویستا در حال حاضر با مدیریت ابراهیم نصیری فعالیت می‌کند. مرکزیت این مجموعه در شهر قم است. شرکت‌های بیمه بازرگانی از شرکای تجاری این مجموعه محسوب می‌شوند.

2. این شرکت پروژه‌هایی مانند طرح بیمه نامه سرقت تلفن همراه، فروش بیمه نامه از طریق خطوط تلفن و ارائه راهکار مبارزه با تقلب در بیمه شخص ثالث را اجرا کرده است.

3. فروش بلیط از طریق سرویس یو.اس.اس.دی، ارائه راهکار فروش بیمه نامه از طریق خودپرداز و جمع آوری زکات فطره از طریق تلفن همراه از دیگر پروژه‌های این مجموعه محسوب می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

4. شرکت نامداران آفرینش فردا- آفرینش وب- از همکاران مجموعه ایمن همراه ویستاست که از شرکت‌های تحقیقاتی در زمینه زیرساخت‌های وب به شمار می‌رود.

5. سانا کارت، آسوده سفر، بیمه ریسک‌های فضای سایبری و حکمت دانا از محصولات این مجموعه محسوب می‌شوند.

۶. طراحی مدل کشف تقلب در بیمه اتومبیل و ارائه آن در قالب مقاله بین المللی- ژورنال بین المللی کسب و کار و علوم اجتماعی- به صنعت بیمه جهان، کسب مقام دوم از نو آوردگاه بیمه در سال 1396 و … از دستاوردهای ایمن همراه ویستا محسوب می‌شوند.

۷. این مجموعه تاکنون مقالاتی را با موضوع‌های مختلف مانند: طراحی مدل کشف تقلب با استفاده از تکنیک‌های ام.آ.دی.ام با مطالعه موردی صنعت بیمه، محاسبه عدد پی.آر.ان فازی به صورت جمعی بر مبنای تحلیل پوششی داده‌ها و … به چاپ رسانده است.

۸. سال گذشته، با شیوع ویروس کرونا، شرکت ایمن همراه ویستا با همکاری مجموعه فرابوم اقدام به ارائه وب سرویس‌های خدمات بیمه کرد. این خدمات در قالب پلتفرم «ایمنتا» به متقاضیان ارائه می‌شود. در واقع این پلتفرم بستر ارائه خدمات بیمه‌ای را بدون نیاز به حضور فیزیکی افراد فراهم می‌کند.

۹. این شرکت با حمایت سیویلیکا در سال 1399، اولین کنفرانس بین المللی «بیمه ریسک‌های فضای مجازی» را در تهران برگزار کرد. محورهای کنفرانس نیز شامل ریسک‌های تحت پوشش و انواع بیمه ریسک‌های فضای سایبر، الزامات نظارتی بیمه ریسک فضای سایبر و بیمه پذیری و محاسبات ریسک فضای سایبر و … بود.

مرتبط با : ایمن همراه ویستا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز