با خدمات مجموعه تسکا بیشتر آشنا شوید

«تسکا» یک مجموعه تخصصی در حوزه پرداخت الکترونیک است و در این حوزه به کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد. این شرکت در سال 1390 با 10 میلیون تومان سرمایه و جذب هفت مشتری کار خود را آغاز کرد.

در ادامه کاماپرس ۹ نکته از این مجموعه را مطرح می‌کند که برای علاقمندان و فعالان حوزه پرداخت الکترونیک مفید و موثر است؛

1. فرزاد مقدم بنیانگذار شرکت تسکا است. این مجموعه در حال حاضر بیش از 600 مشتری در کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک دارد.

2. راهکارهای ذخیره سازی اطلاعات، بازیابی خطا و فاجعه، مرکز داده، رایانش ابری و پشتیبانی متمرکز از خدماتی هستند که این شرکت ارائه می‌دهد.

3. مشتریان این مجموعه بانک‌هایی مثل ملی ایران، صادرات، کشاورزی، مسکن، سامان، قرض الحسنه مهر اقتصاد و بانک پارسیان هستند.

راز آسمان پایتخت

4. این مجموعه در سال گذشته از استارت‌آپ جدید خود به نام «پولام» رونمایی کرد. پولام با عنوان راهکار‌های نوین پرداخت الکترونیک مطرح شد.

5. این مجموعه در مهرماه سال 1397 تفاهم‌ نامه «پرداخت‌یاری» با شاپرک امضا کرد. پرداخت یار به معنای شخص حقوقی است که در چارچوب سند تدوینی و بر اساس قرارداد منعقده با شرکت‌های ارائه‌ دهنده خدمات پرداخت و تفاهم نامه منعقده با شرکت شاپرک فعالیت می‌کند. شرکت‌های دارای مجوز پرداخت یاری امکان فعالیت در فضای آنلاین را دارند.

6. سال 1397 تسکا به صورت مشترک با بی.بی پوز- مجموعه‌ای فعال در پایانه‌های فروش به خصوص پایانه‌های موبایلی- در نمایشگاه سیملس حضور داشت و از محصول «ویز پوز 2» در این رویداد رونمایی کرد. نمایشگاه سیملس همان رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه است که در دبی برگزار شده بود.

۷. این شرکت در جریان سال 1398 به عنوان عضوی از کمیسیون فین‌تک معرفی شد. فین‌تک کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات مالی است. عضویت در کمیسیون بانکداری دیجیتال از جمله رویدادهای دیگر این مجموعه در جریان سال 1398 بود.

۸. مجموعه تسکا در سال جاری توانست تاییدیه صلاحیت حفاظت فنی مدیریت بهداشت ایمنی و محیط‌زیست را کسب کند. همچنین امسال این شرکت از ساختار جدید پولام رونمایی کرد و به عنوان عضوی از هیئت موسس انجمن فین‌تک اعلام شد.

۹. این مجموعه در سال 1399 احداث مرکز تولید و نوآوری خود را آغاز کرد. مرکز تولید و نوآوری به منظور ارائه راهکارهای هوشمند برای صنایع هوشمند و ارائه راهکارهایی مثل هوش داده، فین تک و … ایجاد شده است.

مرتبط با : تسکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز