با توجه به قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس ، خرید این خودرو مقرون به‌صرفه است؟

لست سکند

اچ سی کراس یکی از محصولات پرطرفدار شرکت دانگ فنگ چین است. دانگ فنگ این خودرو را در سال 2010 تولید کرد و از اواخر سال 1394، اچ سی کراس در شرکت ایران خودرو مونتاژ و تولید شد. موتور اچ سی کراس همان موتور تعبیه شده در پژو 206 (تیپ 5) است و به همین دلیل، رانندگان به راحتی می‌توانند از خدمات و لوازم یدکی مناسب این خودرو استفاده کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم یدکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با این حال، قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس و به خصوص قطعات ظاهری، کمی گران به نظر می‌رسد و این مسئله می‌تواند از معایب خرید این خودرو محسوب شود.

اچ سی کراس در سایه خدمات گسترده ایران‌خودرو به محبوبیت و فروش بالایی رسید. اشتراک موتور این خودرو با پژو 206 نیز باعث شد تا نگرانی مشتریان از بابت کمبود قطعات با کیفیت و تعمیرکار ماهر نیز از بین برود. به علاوه، طراحی زیبا و آپشن‌های متنوع این خودرو باعث می‌شود تا روز به روز بر طرفداران این خودرو اضافه شود. در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر اچ سی کراس و قطعات اورجینال این خودرو پرداخته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

مشخصات اچ سی کراس دانگ فنگ

اچ سی کراس یک خودروی کراس اوور است که با خطوط بدنه و چراغ‌های کشیده قسمت جلو توانسته تا حد خوبی رضایت خریداران را در قسمت طراحی به دست آورد. با این حال، داخل کابین و به ویژه داشبوردهای این خودرو کاملاً ساده طراحی شده است و چندان جلب نظر نمی‌کند.

حجم پیشرانه اچ سی کراس 1.6 لیتر و توان خروجی آن 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه است. جعبه دنده مدل اتوماتیک اچ سی کراس از نوع 4 سرعته و ساخت کمپانی AISIN ژاپن است. در واقع، جعبه دنده تعبیه شده در اچ سی کراس دارای 3 حالت رانندگی است: اسپرت، برفی و حالت O/D یا نگهدارنده دنده.

همانطور که قبلاً اشاره شد، امکانات رفاهی این خودرو از جمله نقاط قوت آن محسوب می‌شود. سیستم مسیریابی سخنگو، صندلی‌های تاشوی عقب، قابلیت تنظیم صندلی راننده در شش جهت، سانروف برقی، آینه‌های مجهز به سیستم گرمایشی و راهنما، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم مولتی مدیای مجهز به مانیتور لمسی و… از آپشن‌های جالب توجه این خودرو به شمار می‌رود.

قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس

در برخی مواقع، قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس نسبت به موارد مشابه خود، با قیمتی بالاتر به بازار عرضه می‌شود. با این حال، اکیداً توصیه می‌شود که از خریداری قطعات چینی متفرقه با قیمت نازل خودداری شود. استفاده از قطعات یدکی بی‌کیفیت منجر به خسارات هنگفت در خودرو خواهد شد و حتی جان سرنشینان را نیز به خطر خواهد انداخت.

لوازم یدکی اصل و اورجینال خودروی اچ سی کراس در دو برند دانگ فنگ و ایساکو به مشتریان عرضه می‌شود. پیشنهاد می‌شود تا برای تامین قطعات یدکی این خودرو به فروشگاه‌های مجاز ایساکو یا فروشگاه‌های معتبری که قطعات یدکی دانگ فنگ را عرضه می‌کنند، مراجعه شود. هر چند که لوازم یدکی ایساکو به راحتی در بازار یافت می‌شود؛ اما ممکن است خرید قطعات اصل با برند دانگ فنگ کمی با مشکل روبرو شود.

خبر خوب این است که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی یدک یار می‌توان به راحتی و در کمترین زمان ممکن، قطعه یدکی اورجینال مورد نظر را پیدا کرد و پس از مقایسه قیمت، اقدام به خرید کرد. این فروشگاه اینترنتی معتبر، تمامی قطعات اچ سی کراس در مدل‌های مختلف را با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب به دست مشتریان می‌رساند.

در جدول زیر، قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس از وبسایت یدک یار قابل مشاهده و مقایسه است؛

منبع: یدک یار، بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

انتهای پیام

 

مرتبط با : یدک یار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز