با بیمه امید و خدماتش آشنا شوید

بیمه امید- سهامی خاص- در تاریخ 1379 با مجوز بیمه مرکزی در کلیه رشته‌های بیمه‌ای اعم از زندگی و غیر زندگی، شروع به فعالیت کرد.

این مجموعه در سال جاری در راستای مصوبه هیئت مدیره شرکت مبنی بر حمایت از نمایندگان در شرایط خاص اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، معادل یک‌ماه متوسط کارمزد سال 1398 را در قالب علی‌الحساب کارمزد به حساب 100 درصد متقاضیان واریز کرد.

در ادامه کاماپرس با بیان مهم‌ترین نکات، این مجموعه را برای فعالان و علاقمندان حوزه بیمه معرفی می‌کند؛

1. بیمه امید- سهامی خاص- با مدیریت علی اکبر اکرامی در حال فعالیت است. این مجموعه تاکنون توانسته 7 شعبه در مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی کشور تاسیس کند، بعلاوه این شرکت دارای 122 نمایندگی فعال در نقاط مختلف کشور است و 47 بیمارستان طرف قرارداد با آن هستند.

2. این مجموعه محصولاتی مانند بیمه‌های اجباری اشخاص ثالث، درمان خانواده، درمان گروهی، باربری داخلی، باربری صادراتی، هواپیما، اعتباری، فساد کالا و … است.

راز آسمان پایتخت

3. بیمه امید با سرمایه اولیه 200 هزار میلیون ریال در جزیره کیش به ثبت رسیده است. بیمه آسیا با 33/33 درصد سهم، بیمه البرز با 33/33 درصد سهم و بیمه دانا با 33/33 درصد سهم، از سهامداران عمده این مجموعه محسوب می‌شوند.

4. مراکز پرداخت خسارت این شرکت در مناطق کیش، قشم، اروند، ارس، چابهار، انزلی و ماکو قرار دارد. کارکنان قراردادی این مجموعه در پایان سال گذشته 63 نفر اعلام شد که نسبت به سال 1397 بدون تغییر باقی مانده بود.

5. این مجموعه تاکنون موفق شده است گواهی کنترل کیفیت- ایزو- 10002 را دریافت کند. هم‌چنین بیمه امید توانست در سال جاری با نسبت 117 درصد، سطح یک توانگری مالی را برای فعالیت‌های بیمه‌ای بدست آورد. ریسک کل- سرمایه الزامی- آر.بی.سی این مجموعه، 593 هزار و 581 میلیون ریال اعلام شد.

6. مدیر عامل شرکت بیمه امید در تیرماه سال جاری از عرضه اولیه سهام این مجموعه در فرابورس بعد از افزایش سرمایه 122 درصدی خبر داده بود.

مرتبط با : بیمه امید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز