با بهترین برندها و مدل های جارو شارژی بازار ایران آشنا شوید

لست سکند

جارو شارژی را میتوان نسل جدید و نو ظهوری از جاروبرقی های قدیمی دانست که با تکیه بر تکنولوژی، عملکرد بهتری پیدا کرده اند و با کاهش سر و صدا و همچنین اشغال فضای کمتری برای نگهداری توانسته اند جای جارو برقی های پر سر و صدا و سنگین قدیمی را گرفته و به رقیبی جدی برای این جاروها تبدیل شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در این بخش قصد داریم تا بهترین برندهای تولید کننده جارو شارژی که در بازار ایران میتوان مدل های مختلفی از جاروشارژی های تولیدی آنها را یافت را به شما معرفی کنیم، همچنین از هر برند برخی از بهترین مدل های تولیدی این برندها را معرفی میکنیم تا در صورتی که قصد دارید نسبت به خرید جارو شارژی اقدام نمایید بتوانید بهترین تصمیم را در این خصوص گرفته و یکی از این مدل های بی نظیر را خریداری نمایید.

انواع جارو شارژی

قبل از آنکه به معرفی برترین برندها و مدل های جارو شارژی بپردازیم بهتر است تا ابتدا با انواع جارو شارژی آشنا شوید تا در زمان خرید جارو شارژی بتوانید با آشنایی بیشتر نسبت به تفاوت هایی که میان انواع جارو شارژی وجود دارد متناسب ترین نوع آنها بسته به نیازی که دارید انتخاب و خریداری نمایید.

جارو شارژی دستی

از جارو شارژی دستی در کنار تمیز کردن منزل میتوان در تمیز کردن فضای داخلی خودرو نیز استفاده نمود. باتوجه به اینکه این جاروها نیازی به کابل برق برای کار ندارند و انرژی خود را از باتری که به همراه آنهاست تامین میکنند میتوانید به راحتی همه بخش های فضای داخلی منزل و حتی خودرو خود را نیز با آن تمیز نمایید. همچنین جارو شارژی دستی بهترین انتخاب برای گرد گیری مناطقی است که به راحتی در دسترس قرار ندارند.

راز آسمان پایتخت

جارو شارژی عصایی

جارو شارژی عصایی از دیگر انواع جارو شارژی موجود در بازار است که با توان بالاتر این امکان را برای شما به ارمغان می آورد تا با تنظیم دسته آن بدون آنکه فشاری به کمرتان آید نسبت به تمیز کردن هر نوع سطحی در منزل اقدام نمایید.

بهترین برندهای جارو شارژی در ایران

در خصوص معرفی بهترین برندهای جاروشارژی در ایران میتوان به سه برند خوش نام جهانی بلک اند دکر، بوش و کنوود اشاره نمود. هر یک از این برندها به نوبه خود توانسته اند با تولید محصولات بروز، پر قدرت و دارای توان و کارایی های خاص و بالا نظر مشتریانشان را جلب نموده و در بازار جهانی اعتبار بالایی کسب کنند. این برندها در ایران نیز جز برندهای محبوب شناخته شده و طرفداران خاص خود را نیز پیدا کرده اند. در ادامه به معرفی بهترین مدل های جارو شارژی هر یک از این برندها در ایران خواهیم پرداخت.

جارو شارژی بلک اند دکر مدل  pv1420

این جارو شارژی که از نوع دستی به شمار می رود دارای ابعاد 156*180*292 سانتی متر است و از مخزن 0.44 لیتری برخوردار است. وزن 1.3 کیلوگرمی آن باعث می شود تا در زمان کار با این دستگاه احساس خستگی زیادی نکرده و بتوانید مناطقی که قصد تمیز کردن آنها را دارید در مدت زمان کوتاهی تمیز کنید. دسته تاشو این جارو شارژی این امکان را به شما میدهد تا در فضای کمتری این جارو شارژی را نگهداری کنید. همچنین فیلتر قابل شست و شوی این جارو شارژی سبب می شود تا در زمانی که کثیفی آن به نهایت خود رسید به راحتی آنرا از دستگاه جدا کرده و به واسطه آب و مایع شست و شو نسبت به تمیز کردن و استفاده مجدد از این فیلتر اقدام نمایید.

جارو شارژی بلک اند دکر مدل sva420

جارو شارژی بلک اند دکر مدل sva420 از جمله مدل های جارو شارژی عصایی تولید شده توسط بلک اند دکر به حساب می آید. از جمله ویژگی های این جارو شارژی میتوان به موتور قوی، فن خنک کننده موتور قدرتمند، فیوز حرارتی مراقبت از موتور اشاره نمود که همه این ویژگی ها در کنار یکدیگر سبب می شود تا شما بتوانید در مدت زمان بیشتری از این جارو شارژی استفاده نمایید و طول عمر آنرا افزایش میدهد. ابعاد این جارو 700*170*300 سانتی متر است و با مخزن 0.5 لیتری خود تمام نیازهای شما به یک جارو شارژی ایده آل را مرتفع خواهد نمود.

جارو شارژی بوش مدل bch86pet1

جارو شارژی بوش مدل bch86pet1 از جمله جارو شارژی های عصایی بوش به حساب می آید که با ظاهری جذاب و آپشن های متنوعی همچون تنظیمات مربوط به جمع آوری موی حیوانات خانگی، 60 دقیقه کار مداوم، برخورداری از سنسور مخزن زباله، قدرت مکش سه حالته قابل تنظیم و برس گردان جدا شونده و قابل شست و شو همه آنچه شما از یک جارو شارژی انتظار دارید را برای شما به ارمغان آورده است.

جارو شارژی بوش مدل bcs611p4a

این مدل از جارو شارژی های بوش نیز همانند سایر مدل های تولید شده توسط این برند حرفه ای از قابلیت هایی نظیر سیستم ایزی کلین برای جداسازی و تمیز کردن آسان برس و شلنگ برخوردار است، حالت مکش توربو این مدل نیز به شما این امکان را میدهد تا در زمان هایی که نیاز به قدرت مضاعفی برای پاکسازی محیط دارید بتوانید از آن استفاده کرده و سطح را تمیز نمایید.

جارو شارژی بوش مدل bhh32101

به دنبال جارو شارژی همه فن حریف هستید که هم حکم جارو عصایی را داشته باشد و هم برای شما وظایف جارو شارژی دستی را به درستی انجام دهد؟ جارو شارژی بوش مدل bhh32101 دقیقا همان محصولی است که به دنبال آن میگردید.

جارو شارژی کنوود مدل hvp19.000si

یکی از بهترین مدل های جارو شارژی تولید شده توسط کنوود مدل hvp19.000si آن است که به دلیل ظاهر شیکی که در کنار امکاناتی همچون مخزن نیم لیتری و فیلتر قابل شست و شو و قدرت و توان مکش بالا از آن بهره میبرد همواره جز انتخاب های نهایی خریداران این محصول در بازار قرار داشته است.

جارو شارژی مورد نظرمان را از کجا بخریم؟

برای خرید جارو شارژی های دستی و عصایی میتوانید به صورت حضوری به بازار رفته و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. در این خصوص بایستی به این موضوع توجه داشته باشید که حجم عظیمی از محصولات لوازم خانگی برند موجود در بازار قاچاق، کپی و یا بدون گارانتی هستند و خرید آنها با ریسک بالایی همراه است، در کنار این موضوع نیز بایستی به این موضوع توجه داشت که مراجعه حضوری به بازار یعنی صرف چندین ساعت زمان برای خرید یک محصول خاص!

بجای آنکه وقت خود را برای خرید ریسکی یک محصول در بازار صرف کنید پیشنهاد میکنیم به وب سایت لوازم خونگی سری زده و محصولات موجود بر روی این وب سایت را مشاهده نمایید. تمامی کالاهای موجود بر روی سایت مجموعه لوازم خونگی از نوع اصلی بوده و با گارانتی های مدت دار شرکت های معتبر ارائه می شود.

48 ساعت مهلت تست فنی که این مجموعه برای کلیه محصولات ارائه شده خود در نظر گرفته است نیز یکی از جمله مواردی است که در کنار بسته بندی زیبا و ارسال فوری در شهر تهران در همان روز ثبت سفارش و ارسال تا 72 ساعته در شهرستان خرید از این مجموعه را نسبت به بسیاری از رقبا منطقی و اقتصادی نموده است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : لوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز