با اولین لپ تاپ لمسی تاشوی جهان آشنا شوید! + قیمت روز لپ تاپ 4 اسفند 1401

لپ تاپ‌های لنوو در دنیا به کیفیت مطلوب و قیمت‌های اقتصادی معروف هستند. این کمپانی سالانه محصولات بسیار متنوعی را به بازار عرضه کرده و تلاش می‌کند تا دل هر کاربری را به دست بیاورد! لپ تاپ ThinkPad X1 Fold-A جدیدترین محصول لنوو بوده که به عنوان اولین لپ تاپ تاشو در جهان نیز مشهور است و افراد زیادی را برای خرید لپ تاپ لمسی لنوو ترغیب کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خبر هیجان انگیز برای علاقمندان به خرید لپ تاپ لمسی لنوو این است که لپ تاپ ThinkPad X1 Fold-A به تبلت نیز تبدیل می‌شود و نمایشگر بسیار انعطاف‌پذیری دارد. مشخصات این لپ تاپ در ادامه بیشتر مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛

بررسی لپ تاپ ThinkPad X1 Fold-A

قیمت: 138 میلیون تومان

راز آسمان پایتخت

بدون شک، این محصول یک دستگاه بسیار زیبا و با کیفیت است که در حال حاضر، رقبای چندانی در بازار ندارد. کاربرد راحت این لپ تاپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. در واقع، کاربران می‌توانند آن را مانند یک کتاب حمل کرده و هر زمان که بخواهند برای تایپ، نقاشی و… از آن استفاده کنند.

کاربران می‌توانند با خرید لپ تاپ لمسی لنوو مدل ThinkPad X1 Fold-A از یک دستگاه زیبا با صفحه نمایش تاشو OLED 13 اینچی بدون لولا لذت ببرند. به علاوه، این صفحه نمایش، کنتراست و تفکیک رنگی بسیار خوبی دارد.

این دستگاه به کوچک‌ترین پردازنده با معماری X86 از خانواده Lakefield با نام Intel Core i5-L16G7 مجهز است. عملکرد این تراشه در لپ تاپ تینک پد X1 Fold بسیار عالی است؛ اما در لپ تاپ‌های هیبریدی چندان تعریفی ندارد.

البته این لپ تاپ برای بازی‌های سطح AAA طراحی نشده و اجرای بازی‌هایی با نرخ 60 فریم بر ثانیه در لپ تاپ ThinkPad X1 Fold-A با مشکل روبرو می‌شود. اما این دستگاه برای سایر کاربری‌ها عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای دارد.

کارت گرافیک لپ تاپ تاشوی لنوو از شرکت اینتل و با کیفیت UHD است. به علاوه، این دستگاه دارای یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی و 8 گیگابایت حافظه رم پرسرعت LPDDR4X است. در حال حاضر، شارژدهی باتری لپ تاپ ThinkPad X1 Fold لنوو حدود 5 ساعت بوده و مطابق تست‌های صورت گرفته، این دستگاه هنگام انجام کارهای سنگین شارژدهی مناسبی ندارد.

قیمت روز لپ تاپ

در جدول زیر، قیمت روز برخی از لپ تاپ‌های لنوو قابل مشاهده است. قابل ذکر است که تمامی این محصولات از فروشگاه پردیس استور با ضمانت اصالت کالا، امکان پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت و نازل‌ترین قیمت قابل خریداری است.

انتهای پیام

مرتبط با : پردیس استور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز