با انواع طرح های ورق رنگی آشنا شوید + قیمت روز آهن آلات 7 اردیبهشت 1402

ورق گالوانیزه رنگی که با نام پیش رنگ نیز شناخته می‌شود، نوعی ورق است که با پوشش رنگ الکترواستاتیک پوشیده شده است. یکی از کاربردهای مهم ورق رنگی، استفاده از این محصول در سقف و شیروانی ویلا یا سوله است. این نوع ورق معمولاً با ضخامت‌های 0.18 تا 0.7 میلی متر تولید می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از ورق رنگی در صنایع مختلفی چون صنعت حمل و نقل، لوازم خانگی و ساختمان‌سازی نیز استفاده می‌شود. زیبایی ظاهری و مقاومت در برابر زنگ‌زدگی از جمله ویژگی‌های مهم این محصول است. ورق‌های رنگی با حدود 15 رنگ متنوع و در طرح‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه، برخی از طرح‌های این نوع ورق مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ورق رنگی طرح سفال پالرمو

این نوع ورق معمولاً با ضخامت 0.5 میلی‌متر تولید می‌شود. عرض ورق 100 و 125 سانتی‌متر بوده و طول آن بستگی به سفارش مشتری دارد. از ورق رنگی طرح سفال پالرمو اغلب در پوشش ویلا و ساختمان استفاده می‌شود. این ورق نصب آسانی داشته و به مرور زمان دچار شکستگی نمی‌شود.

راز آسمان پایتخت

ورق رنگی طرح شادولاین

ضخامت و طول این نوع ورق به سفارش مشتری بستگی دارد؛ اما عرض ورق 100 یا 125 سانتی‌متر است. طرح شادولاین برای پوشش سقف و دیوار سوله‌ها کاربرد زیادی دارد. این نوع ورق وزن سبکی داشته و در برابر زلزله ایمنی بالایی دارد.

ورق رنگی طرح ژنوا

این ورق با رنگ کوره‌ای پوشش داده شده و در طول و ضخامت‌های مختلف قابل سفارش است. از این ورق معمولاً برای پوشش آلاچیق و سردرها استفاده می‌شود. مقاومت فیزیکی ورق رنگی طرح ژنوا بیشتر از طرح پالرمو بوده و تعداد خم بیشتری هم دارد.

ورق رنگی طرح ذوزنقه

ورق رنگی طرح ذوزنقه نوعی ورق گالوانیزه است که در عرض آن، خم‌ها به شکل مربع یا مستطیل ایجاد شده‌اند. وجود این خم‌ها باعث می‌شود تا مقاومت فیزیکی ورق افزایش پیدا کند. این محصول در اندازه‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلف قابل سفارش است. عمده کاربرد ورق رنگی طرح ذوزنقه در ساخت کانتینر، پوشش سقف و درب گاراژی است.

قیمت روز آهن‌آلات

در جدول زیر، قیمت ورق رنگی و دیگر محصولات بازار آهن‌آلات قابل مشاهده است؛

منبع: https://ahanmelal.com/steel-sheet/steel-color-coated-sheet-price

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز