بانک رفاه بیش از 53 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک رفاه گزارش تسهیلات اعطایی خود را در بخش‌های مختلف اقتصادی، بنگاه‌های کوچک و متوسط، ضمانت نامه‌های صادر شده ریالی، قرض الحسنه اعطایی ازدواج و تهیه جهیزیه تشریح کرد. این مجموعه در گزارش خود به جزئیات تسهیلات اعطایی برای اشتغال زایی و مشاغل خانگی مددجویان بهزیستی کل کشور، کمیته امداد امام خمینی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق توسعه ملی و طرح‌های حوزه اعتباری نیز پرداخته است.

به گزارش کاماپرس، بنا بر اعلام بانک رفاه کارگران، این مجموعه در فروردین ماه سال جاری به بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، خدمات بازرگانی و متفرقه بیش از 52 هزار و 393 میلیارد ریال و به بنگاه‌های متوسط و کوچک 800 میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

این بانک در دوره زمانی ذکر شده، تعداد 337 فقره تسهیلات قرض الحسنه معادل 122 میلیارد و 862 میلیون ریال به مشاغل خانگی، اشتغال زایی و کارفرمایان طرح‌های مددجویی پرداخت کرده است. این فقره تسهیلات به معرفی شدگان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعلق گرفت.

همچنین این مجموعه در نخستین ماه سال جاری، بیشتر از 174 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع قراردادهای سپرده گذاری صندوق توسعه ملی پرداخت کرد. به علاوه بانک رفاه کارگران در دوره زمانی مذکور، بیش از 7 هزار و 769 میلیارد ریال، تعداد هزار و 887 فقره، انواع ضمانت‌های ریالی صادر کرده است.

بر اساس این گزارش، شعبه‌های بانک رفاه نیز در فروردین ماه از محل سپرده‌های قرض الحسنه خود تعداد 862 فقره، بالغ بر 610 میلیارد ریال، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به واجدان شرایط پرداخت کرده‌اند.

راز آسمان پایتخت

بانک رفاه؛ هفتمین شرکت برتر ایران 

سال گذشته این بانک از لحاظ شاخص فروش به عنوان هفتمین شرکت برتر در همایش شرکت‌های برتر ایران معرفی شد. بانک رفاه کارگران در سال 1398 نیز در ردیف ده شرکت اول ایران قرار گرفت.

کارنامه این مجموعه نشان دهنده خدمات گسترده آن به بازنشستگان، مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و کارگران کشور است. به علاوه این مجموعه در خصوص تولید و پرداخت تسهیلات به واحدهای اقتصادی کشور، کمک به اشتغال زایی در مناطق محروم و حوزه مسئولیت اجتماعی فعال بوده و به متقاضیان خدمات قانونی مربوطه را ارائه می‌دهد.

بانک رفاه در دوران کرونا درخصوص تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، اهدای آمبولانس‌ها، پرداخت تسهیلات به اعضای کادر درمان و مواردی از این قبیل نیز فعالیت داشته است.

بانک رفاه کارگران به طور رسمی از سال 1340 فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات بانکی آغاز کرد. اکنون این مجموعه دارای 9 هزار و 952 کارمند و هزار و 26 واحد صف در سراسر کشور است.

مرتبط با : بانک رفاه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز