بازیگر هری پاتر درگذشت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مجموعه هری پاتر یکی از بازیگران محبوبش را از دست داد. این بازیگر فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه به دلیل ابتلا به تومور مغزی در گذشت.

به گزارش کاماپرس، پل ریتر بازیگر انگلیسی که یکی از بازیگران مجموعه های هری پاتر بود به دلیل ابتلا به تومور مغزی در سن ۵۴ سالگی در خانه خود از دنیا رفت.

از مهم‌ترین نقش‌های کارنامه سینمایی او می‌توان به هری پاتر و شاهزاده دورگه به کارگردانی دیوید ییتس در ۲۰۰۹ و ذره‌ای آرامش بیست و دومین فیلم جیمز باندی به کارگردانی مارک فورستر در ۲۰۰۸ اشاره کرد.

پل ریتر، هنرمند سینما و تئاتر انگلیسی سابقه بازی در سریال پرطرفدار چرنوبیل را هم داشت. او از بازیگران تحسین‌شده سینما و تئاتر انگلستان بود و در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ نامزد دریافت جوایز معتبر اولیویه و تونی شد.

راز آسمان پایتخت

ریتر دو سال پیش و بعد از ایفای نقش در سریال چرنوبیل بار دیگر نام خود را سر زبان‌ها انداخت. او در این مجموعه پنج قسمتی نقش آناتولی دیاتلف را ایفا کرد که از چهره‌های جنجالی و خبرساز فاجعه انفجار نیروگاه اتمی چرنوبیل بود. چرنوبیل محصول ۲۰۱۹ شبکه اچ‌بی‌او ده‌ها جایزه مهم و معتبر برد و از پرتماشاگرترین سریال‌های چند سال گذشته بود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز