اینترنت مخصوص بورس ، توسط وب سایت وب داده ارایه می شود

اینترنت

در بازار بورس به سفارشی که در راس ساعت شروع معاملات در صف خرید یا فروش گذاشته می شود تا بتوانید در صف جایگاه بهتری داشته باشید اصطلاحا سرخطی زدن میگویند.

به گزارش کاماپرس، به زبان ساده سرخطی زدن یا سفارش سرخطی روشی از معامله در بورس می باشد که معامله گر سفارش خود را راس ساعت ۸:۳۰ صبح در اولین لحظه آغاز ساعت کاری بازار ثبت و ارسال می کند.

چرا سهام داران بورس به دنبال سرخطی هستند؟

کاربران از تحلیل هایی که می کنند میتوانند متوجه بشوند یک سهم خاص در حال رشد است یا نه ، در نتیجه در یک لحظه خاص اقدام به خرید می کنند ، برای مثال 8:30 دقیقه صبح، سرخطی میزنند و نوسان گیری می کنند. آن سهم با رشد قابل توجهی همراه خواهد بود ، پس از رشد و رسیدن به سود نسبی ، سهام دار اقدام به فروش می کند .در نهایت سهام دار ، سهم و نماد مورد نظر را در قیمت پایین با سرخطی خریده است و در سود و با قیمت بالا فروخته است.
سرخطی عرضه اولیه چقدر سود دارد؟
سرخطی عرضه اولیه ، سود های بسیار بالاتری نسبت به سرخطی سهم های معمولی در معلاملات روزانه بازار دارد .عرضه اولیه ها ، با نرخ پایینی عرضه می شوند، پس از چند روز به طور مداوم رشد می کنند، اگر شخصی بتواند سرخطی عرضه اولیه را در روز دوم و سوم پس از عرضه و روز های بعد از آن بزند ، ارزشمند ترین سرخطی ها را زده است. سرخطی عرضه اولیه در روز های پس از عرضه ، نیازمند شرایط و ابزارهایی برای به دست آوردن است که شرکت های مختلفی ابزار هایی نظیر سرور مجازی بورس را ارائه می کنند.
سرخطی بدون داشتن ابزار ها ممکن است ؟
ایسنا در گزارشی افزود: در دنیای رقابتی که الان در بازار سهام وجود دارد، شما حتما باید از هر ابزار ؛ سیستم و اینترنتی که به بهبود شرایط شما در بورس کمک می کند استفاده کنید . قطعا بدون داشتن اینترنت پر سرعت و سرور مجازی بورس شما شانسی برای کسب نتایج مناسب در بورس نخواهید داشت. سرخطی خوب پینگ پایین در اینترنت ( حدود 1 میلی ثانیه ) ، سرعت اینترنت بسیار بالا و یک نرم افزار ارسال سفارش دقیق راس زمان مورد نظر شما، نیاز دارد .

سرخطی خوب چه اینترنتی میخواهد ؟
برای یک سرخطی خوب و موفق آمیز شما نیاز به یک اینترنت خاص ، پر سرعت و با کیفیت نیاز دارید. چگونه چنین اینترنتی تهیه کنید؟ از چه شرکتی خدمات بگیرید؟
برای تهیه چنین اینترنتی باید از سرور مجازی بورس یا اینترنت مخصوص بورس استفاده کنید.
این اینترنت مخصوص بورس ، توسط وب سایت وب داده در کشور ایران ارائه می شود، اینترنتی که توسط شرکت وب داده به شما ارائه خواهد شد دارای پینگ 1 میلی ثانیه، سرعت اینترنت 10 هزار مگابیت بر ثانیه ( 625 برابر سریعتر از یک اینترنت خانگی ) است.
قطعا برای شرکت در صف های خرید سنگین یا فروش در لحظه ، شما به چنین اینترنتی نیاز خواهید داشت.
در بازار سهام و بورسی که در این روز ها شاهد هستیم، از هر ابزار و وسیله ای برای کسب نتایج بهتر استفاده کنید تا بتوانیم از ضرر جلوگیری کرده و در روز هایی که سود آوری برای شما دارند را داشته باشید. همیشه به دنبال بهترین ها باشید و این اطمینان را هم داشته باشید که شرکت وب داده بهترین سرور مجازی بورس را به شما ارائه می کند تا بهترین نتایج صف های خرید سهام از آن شما باشد.
میخواهید بدانید چگونه در صف خرید اول باشیم ؟

راز آسمان پایتخت

نفرات اول صف های خرید سهام ، قطعا افرادی هستند که از سرور مجازی بورس با پورت 10 گیگ یا همان 10 هزار مگابیت استفاده می کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : وب داده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز