ایست دلار در قیمت 25 هزار و 600 تومان/ یورو گران شد

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز دوشنبه سوم آذرماه 1399 نسبت به آخرین قیمت معاملات روز گذشته بدون تغییر بوده و ثبات قیمت 25 هزار و 600 تومانی اسکناس آمریکایی حفظ شده است.

به گزارش کاماپرس، بعد از پیروزی بایدن کمتر روزی شاهد ثبات قیمت دلار در بازار آزاد بوده ایم و این ارز پرطرفدار تقریبا همیشه نوسان قیمت داشته که گاهی این نوسان ها به بیش از 3 هزار تومان هم رسیده است.

امروز دوشنبه سوم آذرماه این شرایط در بازار وجود نداشته و قیمت‌دلار ثابت مانده است.

ثبات قیمت دلار در کانال 25 هزار تومان را شاید بتوان یک پیروزی یا حداقل گامی مثبت برای افزایش ارزش ریال در برابر اسکناس آمریکایی در روزهای آتی از سوی بانک مرکزی به شمار آورد چرا که با شروع تعطیلات دو هفته ای کرونا دلالان ارز به بهانه آغاز دور جدیدی از رکود کسب وکارها به شدت بر آتش گرانی دلار می دمیدند.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، نرخ‌دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۵,۶۰۰ (بیست و پنج هزار و ششصد ) تومان رسیده که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

راز آسمان پایتخت

نرخ دلار در بازار متشکل ارزی نیز امروز به ۲۵,۰۴۰ (بیست و پنج هزار و چهل ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۹ درصدی داشته است.

یورو در بازار آزاد امروز برخلاف جهت دلار حرکت کرده و با افزایش ۰.۰۷ درصدی، از ۳۰,۳۶۱ (سی هزار و سیصد و شصت و یک ) تومان به ۳۰,۳۸۴ (سی هزار و سیصد و هشتاد و چهار ) تومان رسیده است.

قیمت درهم امارات (حواله) هم امروز یار همیشگی خود دلار را در ارزنی تنها گذاشته و گران شده است. درهم امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۰ تومان افزایش، ۷,۰۹۰ (هفت هزار و نود ) تومان نرخ گذاری شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز