ایجاد فاصله در لوگو شرکت های سایپا، پارس خودرو، زامیاد و سایپا دیزل

لست سکند

چهار شرکت خودروسازی که تحت پوشش گروه سایپا فعالیت می کنند، با ایجاد فاصله در نشان تجاری خود، هم وطنان را به فاصله اجتماعی به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا تشویق کردند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سایپانیوز، چهار شرکت سایپا، پارس خودرو، زامیاد و سایپا دیزل در اقدامی جالب توجه از لوگوهای جدیدی رونمایی کردند که در آنها بین اجزای لوگو فاصله ایجاد شده است.این اقدام تلاشی از سوی شرکت های خودروساز گروه خودروسازی سایپا برای تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی در دوران اپیدمی ویروس کرونا به شمار می رود.

پیش از این خودروسازان بزرگ جهان از جمله مرسدس بنز، ب ام و، آ ئو دی، هیوندای و … اقدام به ایجاد فاصله در لوگوی خود کرده بودند تا از این طریق توجه افکار عمومی را به ضرورت حفظ فاصله اجتماعی در دوران شیوع بیماری کرونا جلب کنند. برای مثال آئودی پیام حفظ فاصله اجتماعی را با دور کردن چهار دایره نشان خود از یکدیگر به نمایش گذاشته است و مرسدس بنز هم ستاره سه ‌پر جای گرفته در نشان خود را کوچک کرده تا از دایره دور آرم فاصله بگیرد.

توزیع ماسک های تولیدی گروه سایپا در جاده مخصوص

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است؛ با شیوع ویروس کرونا در کشور، حوزه بسیج گروه خودروسازی سایپا طرح جهادی مبارزه با شیوع کرونا را اجرا کرد که طی آن اقداماتی همچون ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها، توزیع ماسک و تب‌سنجی صورت پذیرفت.

همچنین به همت بسیجیان گروه سایپا در مسیر جاده مخصوص تهران کرج، ایستگاه‌های متعدد سلامت برپا شد که طی آن ماسک‌های تولیدی گروه خودروسازی سایپا توزیع و تب سنجی صورت پذیرفت و خودروهای عبوری نیز ضدعفونی شدند.

حوزه بسیج گروه خودروسازی سایپا با تمامی امکانات و مسئولیت پذیری خود برای حفظ سلامت هموطنان و همکاران گروه سایپا طی اقدامات جهادی در میدان مبارزه با این ویروس حضور یافت و تا شکست کامل این ویروس در کنار مردم خواهد بود.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز