انگشت اتهام جاماندگان سهام عدالت به سوی سازمان خصوصی سازی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

به گفته مدیرعامل سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان تهران، سازمان خصوصی سازی اسامی 1.8 میلیون نفر از سهامداران عدالت را جاانداخته و در سامانه این سازمان نیاورده است.
به گزارش کاماپرس، در سامانه ای که سازمان خصوصی سازی در اسفند ماه سال 95 طراحی کرده است، اسامی 1.8 میلیون نفر از سهامداران سهام عدالت نیامده است و این اشتباه در حالی رخ داده که شرکت‌های تعاونی سهام عدالت، اطلاعات نهایی ثبت‌نام شدگان را روزانه به سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده است.
برهمین اساس درحال حاضر حدود 2 میلیون نفر از سهامداران عدالت با وجود داشتن برگه سهام عدالت و حتی کارت پرس شده سهام یک میلیون تومانی عدالت، نامشان در سامانه سهام‌عدالت سازمان خصوصی‌سازی وجود ندارد.

خطای نرم افزاری رخ داده است

محمدرضا جودکی، مدیرعامل سرمایه‌گذاری سهام‌عدالت استان تهران دراین باره می گوید: علت این اشتباه است خطای نرم‌افزاری سامانه سهام عدالت سازمان خصوصی سازی است که حدود 1.8 تا 2 میلیون نفر از سهامداران عدالت را از قلم انداخته است.
به گزارش فارس من، او می افزاید: طبق آیین‌نامه اجرایی سهام عدالت استناد افراد مشمول عدالت براساس آخرین اطلاعات شرکت‌های تعاونی سهام‌عدالت است که این اطلاعات هر روز غروب به سازمان خصوصی‌سازی ارسال شده است.
مدیرعامل سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان تهران ادامه می دهد:‌ آخرین اطلاعات مشمولان سهام عدالت تا پایان سال 1394 به سازمان خصوصی‌سازی ارائه شده است بنابراین هرگونه نقص در تعداد اسامی و سهامداران عدالت برعهده سازمان خصوصی‌سازی خواهد بود.
مسوولیت اشتباه با سازمان خصوصی سازی است
جودکی در مورد اینکه چه تعداد از سهامداران عدالت با این مشکل مواجه هستند، می گوید: حدود 1.8 میلیون نفر این مشکل را دارند و ما تلاش می‌کنیم، مشکل آنها حل شود، اما باید سازمان خصوصی‌سازی در این زمینه پاسخ دهد و مسئولیت با آن سازمان است.
به گفته او، طبق آیین‌نامه سهام‌عدالت هر فردی که دعوتنامه سهام‌عدالت را از نهادهای حمایتی دریافت کرده و به شرکت‌های تعاونی سهام عدالت مراجعه کرده و در آنجا مراحل ثبت‌نام آنها نهایی شده است، به عنوان سهامدار عدالت طبق قانون شناخته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز