انواع خردکن برقی خارجی در بازار + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

خردکن برقی برخلاق خردکن دستی برای کار کردن به دخالت دست انسان نیاز ندارد و تنها با فشردن یک دکمه و با کمک مصرف برق، تیغه‎‌های آن به حرکت در می‌آید و فرایند قطعه سازی مواد غذایی را انجام می‌دهد. خردکن برقی به نسبت خردکن دستی از امکانات و کارایی بالاتری برخودار بوده و همین مسئله بر روی قیمت بالاتر آن تاثیرگذاشته است. برای خرد کردن بسیاری از مواد اولیه غذاها همچون سالاد، گوشت، سبزیجات و میوه‌ها نیاز به زمان و وقت بسیاری است. درحالی که خردکن برقی به ما امکان می‌دهند تا در کمترین زمان و با بیشترین سرعت مواد اولیه را خرد کنیم و غذا را با سرعت بالا آماده کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین انواع خردکن برقی خارجی در بازار را معرفی می‌کند.

1- خردکن یورولوکس مدل FC2537

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش یک میلیون و 900 هزار تومان است. این خردکن با قدرت مصرفی 800 وات و ظرفی از جنس پیرکس با ظرفیت 2.5 لیتر طراحی شده است. این محصول مجهز به تیغه چهار پره از جنس استیل ضدزنگ بوده که مواد غذایی را با سخت‌ترین درجه خرد می‌کند. دسته خردکن یورولوکس از جنس استیل بوده که در برابر ضربه و زنگ زدگی ناشی از رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. با استفاده از خردکن یورولوکس می‌توان انواع سبزیجات و گوشت را خرد و به قطعات ریز تبدیل کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- خردکن کنوود مدل CHP61

قیمت این خردکن 2 میلیون و 200 هزار تومان است. کنوود این خردکن را به موتوری با توان مصرفی 500 وات مجهز کرده است که با سرعت بالا تیغه 4 پره آن را به حرکت در می‌آورد. با استفاده از سیستم یخ خردکن تعبیه شده بر روی این محصول، می‌توانید خنکی لذت بخشی به اسموتی‌ها و نوشیدنی‌های خانگی خود ببخشید. کنوود این خردکن را به سیستم ایمنی مجهز کرده است. بنابراین، در صورتی که قطعات به درستی در جای خود قرار نگیرند، دستگاه شروع به کار نخواهد کرد. پایه ضدلغزش تعبیه شده بر روی این محصول، آن را به صورت ثابت و بدون لرزش بر روی میز نگه می‌دارد. همچنین، قطعات این خردکن قابل شست‌وشو در ماشین لباسشویی هستند.

3- خردکن بوش مدل MMR 15A1

قیمت این محصول دو میلیون و 500 هزار تومان است. بوش این مدل را با قدرت 550 وات و گنجایش ظرف 1500 میلی‌لیتری طراحی کرده است. ظریفت بالا کاسه این خردکن به کاربران امکان می‌دهد تا به وسیله آن، مواد غذایی حجیم را نیز فراهم آورند. همچنین، این ظرف از جنس پیرکس ساخته شده که می‌توان از آن برای میکس کردن مواد غذایی داغ مثل سوپ بهره برد. این محصول مجهز به سه سری با کاربردهای مختلف بوده که به وسیله آنها می‌توان انواع سبزیجات، گوشت و مغزها همچون پسته، بادام را خرد کرد. از دیگر قابلیت سری‌ها می‌توان به استفاده از آنها در تهیه خامه و هم‌زدن تخم مرغ‌ها اشاره کرد.

4- خردکن لیوون مدل G-17

قیمت این خرد کن 4 میلیون و 500 هزار تومان است. این خردکن ساخت شرکت شیائومی بوده و به نوعی یک غذاساز همه کاره محسوب می‌شود. با استفاده از آن می‌توان انواع سبزیجات همچون لوبیا، کرفس، هویج، کلم، سیر و قارچ را خرد و به قطعات ریز تبدیل کرد. این دستگاه به نوعی کاربرد آبمیوه‌گیری نیز دارد و به وسیله آن می‌توان نوشیدنی‌هایی خوشمزه و طبیعی را فراهم کرد. با استفاده از خردکن لیوون می‌توان 300 گرم گوشت را در مدت زمانی کوتاه چرخ کرد. همچنین، این دستگاه مجهز به پایه ضدلغزش بوده که مانع که از لغزش و جابه‌جایی دستگاه حین کار می‌شود. بدنه اصلی خود دستگاه قابل شست‌‌وشو نبوده اما می‌توان قطعات دیگر دستگاه را به صورت جداگانه تمیز کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بوششیائومیکنوودیورولکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “انواع خردکن برقی خارجی در بازار + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز