ام جی 3 مدل 2022 ؛ یک خودروی کوچک اما خوش اقبال

لست سکند

آن طور که به نظر می رسد کمپانی ام جی به سرعت در این جهت حرکت می کند که بتواند رقیبی سرسخت برای تویوتا، مزدا، کیا و هیوندای باشد. این برند در چند دوره هوندا و سوبارو را پشت سرگذاشته است و اگر به همین ترتیب پیش برود در سال های آینده خواب را از چشم هیوندای نیز خواهد ربود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خودرو ام جی 3 نخستین بار در سال 2011 به بازارهای جهانی معرفی گردید و نسل دوم آن تغییرات زیادی نسبت به نسل اولش کرده است. نسل دوم ام جی 3 از سال 2018 تاکنون دو بار فیس لیفت شده و در سال 2022 یکی از پرفروش ترین هاچ بک ها بوده است.

ام جی 3 مدل 2022 در دو تیپ Core و Excite در اختیار مشتریان قرار می گیرد. از تجهیزات استاندارد تیپ Core می توان به دوربین عقب، سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی 8 اینچی، کروز کنترل، سیستم صوتی به همراه چهار بلندگو، روکش چرمی غربیلک فرمان و دسته دنده، رینگ های 15 اینچی فولادی و چراغ های روزتاب اشاره کرد. مسیریاب ماهواره ای نیز به صورت سفارشی و با پرداخت مبلغی اضافی قابل خریداری است.

تیپ Excite نیز از تجهیزاتی مانند رینگ های 16 اینچی فولادی، سیستم صوتی با شش بلندگو و مسیریاب ماهواره ای بهره می برد.

راز آسمان پایتخت

ام جی 3 مدل 2022 فقط با یک موتور در اختیار مشتریان قرار می گیرد و آن هم یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر و تنفس طبیعی است که 109 اسب بخار نیرو و 150 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس نیز از نوع پنج سرعته اتوماتیک است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : ام جی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز