امکان سفارشی سازی جارو پشت بند تراکتوری

لست سکند

تمیز کردن محیط‌های صنعتی، سوله‌ها، محیط‌های سرباز، پارک‌ها و … به صورت دستی ممکن نیست و به صرف هزینه و نیروی انسانی زیادی احتیاج دارد. در حالی که استفاده از جارو پشت بند تراکتوری یا بابکتی این مشکلات را حل کرده و با حداقل هزینه تمیزی محیط‌های بزرگ در کوتاه‌ترین زمان ممکن رخ خواهد داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار صنعت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جارو بابکتی سال‌های قبل به صورت وارداتی در کشور وجود داشت. اما اکنون مجموعه ایران بابکت اقدام به ساخت این نوع جاروها کرده است. ایران بابکت انواع جارو اعم از پشت بند تراکتوری، بابکتی و … را تولید و به بازار عرضه می‌کند. انواع جاروهای مینی لودری و تراکتوری به دو شکل جلوبند یا پشت بند هستند. در واقع مشتری قابلیت سفارشی سازی را دارد و به سفارش مشتریان این جاروها یا جلوی تراکتورها یا پشت آن‌ها نصب خواهد شد. در صورتی که قبلا فقط این جاروها پشت تراکتورها قابل نصب بود و همین مسئله سبب شده بود تا رانندگان این وسایل نقلیه دید کمتری داشته باشند.

ایران بابکت یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه تولید و توزیع انواع جارو پشت بند تراکتوری ، مینی لودر، لوازم و قطعات مینی لودرها و … است. در واقع مجموعه ایران بابکت انواع قطعات بابکت و اسکیدلودر تا لوازم یدکی‌ها و جلوبندی‌های بابکت را عرضه می‌کند. ضمنا این مجموعه در زمینه ارائه قطعات و تعمیرات تخصصی انواع مینی لودرهای دراج، هیوندای، فوریوز، بابکت، دوسان، نیوهلند، توماس و … نیز تخصص دارد.

انواع جارو پشت بند تراکتوری در ایران بابکت

مجموعه ایران بابکت دارای گواهینامه ایزو است که سازمان‌های اروپایی آن را تایید می‌کنند. این مجموعه دارای نماد الکترونیکی برای مجوز فروش کالا به صورت اینترنتی است و به همین دلیل خرید انواع محصولات بابکتی و جاروهای پشت بند تراکتوری و همچنین دیگر ادوات مربوطه به این وسایل برای مشتریان راحت‌تر شده است.

راز آسمان پایتخت

افرادی که قصد خرید انواع ابزار و ادوات بابکت، جارو پشت بند تراکتوری و … را دارند، می‌توانند از طریق شماره تلفن 02166192021 و شماره همراه 09123002274 از برای خریدن این وسایل اقدام کنند. ضمنا افراد از طریق دیگر راه‌های ارتباطی اعم از تلگرام، واتساپ و اینستاگرام امکان دریافت مشاوره برای خرید ابزار و ادوات مورد نیاز خود را خواهند داشت. ضمنا تمامی محصولات ایران بابکت خدمات پس از فروش دارد و در صورتی که قطعات تولیدی به هر دلیلی دچار مشکل شوند امکان تعویض و تعمیر آن‌ها موجود است.

مشتریان با مراجعه به وبسایت ایران بابکت و کلیک گزینه کاتالوگ، می‌توانند کاتالوگ محصول مورد نظر خود را مشاهده کرده و از تمامی اطلاعات وسیله موردنظرشان آگاه شوند. این امر آن‌ها را در کسب اطلاعات بیشتر یاری می‌دهد.

جدول زیر قیمت برخی از انواع محصولات جارو پشت بند تراکتوری آورده شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : بابکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز