اقامت مشتریان و کارکنان دانمارکی در فروشگاه ایکیا!

تور لحظه آخری-کاماپرس

بارش سنگین برف چهارشنبه شب در شهر آلبورگ دانمارک دردسر ساز بود و بسیاری از مسیرهای رفت و آمد را در این شهر مسدود کرد. همین اتفاق موجب شد آخرین مشتریان و کارمندان ایکیای این شهر در فروشگاه محبوس شوند. این گروه 26 نفره تا صبح در فروشگاه ماندند و روی تخت و تشک‌های برند ایکیا استراحت کردند!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ برندهای لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شش نفر از مشتریان و 20 نفر از کارمندان ایکیا شهر آلبورگ شمال دانمارک به علت بارش 30 سانتی متری برف چهارشنبه شب تا صبح در فروشگاه ماندند و به گفته خودشان، خوش گذراندند! پیتر الموس، مدیر فروشگاه ایکیا آلبورگ نیز در این باره گفت: مشتریان و کارمند ایکیا، شب چهارشنبه با تماشای تلویزیون و خوردن غذا اوقات خوبی را سپری کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نظرِ افراد محبوس شده در ایکیا، ماندن در فروشگاه و استفاده از امکانات آن، بهتر از گیر افتادن در اتومبیل سرد بود. آن شب هر کدام از کارمندان ایکیا روی تختی استراحت کردند که همیشه دوست داشتند آن را امتحان کنند.

ایکیا ؛ فروشگاهی 78 ساله

ایکیا یک شرکت معروف سوئدی است که به فروش محصولاتی مثل تخت، صندلی و… در سطح جهان شهرت دارد. این شرکت سال 1943 توسط پسر 17 ساله‌ای به نام کامپراد تاسیس شد. ایکیا از حروف ابتدایی نام و نام خانوادگی و مزرعه‌ای که کامپردا در آن بزرگ شد و همچنین ابتدای اسم شهر وی گرفته شده است.

سرعت رشد و پیشرفت این شرکت سوئدی از همان ابتدای تاسیس به قدری زیاد بود که رقبای آن از ترس رکود بازار خود، تولیدکنندگان مبلمانی را که با کامپراد قرارداد داشتند را تحریم کردند. اما این موضوع به ضرر ایکیا نبود، بلکه باعث نوآوری و ایده طراحی محصولات آماده مونتاژ شد.

در حال حاضر این شرکت بیشتر از 350 شعبه در بسیاری از کشورهای جهان دارد و به صورت چندملیتی اداره می‌شود. موسسات اداره کننده کنونی ایکیا در لوگزامبورگ، لیختنشتاین و هلند قرار دارند. هم اکنون این مجموعه 12 هزار نوع محصول از مبلمان و تخت خواب گرفته تا وسایل روشنایی، پرده و تشک و… را به مشتریان خود عرضه می‌کند. اما محصولات شاخص این مجموعه مبلمان، صندلی و تخت خواب است. طبق اطلاعات موجود، محصولات چوبی ایکیا همیشه جزو پرفروش‌ترین‌های این شرکت هستند.

استراتژی مهم شرکت ایکیا و رمز موفقیت آن در بین انواع تولیدکنندگان و برندهای چوبی، طراحی ساده و زیبای محصولات آن است. همین موضوع باعث شده تا همیشه محصولات تولیدی ایکیا در زمینه تخت و صندلی و… مورد توجه مشتریان باشد.

مرتبط با : ایکیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز