افت 8 هزار واحدی شاخص کل بورس

در آغاز معاملات امروز سه شنبه ۱۸ آذرماه، شاخص کل بورس با افت حدود 8 هزار واحدی به کف کانال ۱.5 میلیون واحدعقبگرد کرد و روی عدد یک میلیون و 504هزار واحد ایستاد.

به گزارش کاماپرس، تالار بورس امروز هم روز پرنوسانی را پشت سرگذاشت، امروز بازار سرمایه همانند روز گذشته پر نوسان بود و در حالیکه شاخص کل در ساعات میانی تا یک میلیون و ۴۹۲ هزار واحد کاهش یافت در ساعات پایانی به یک میلیون و507هزار واحد نیز رسید.

شاخص کل بورس امروز با ۵۵۲۳ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۰۷ هزار واحد ایستاد. این در حالیست که شاخص کل با معیار هم وزن ۱۶۶۲ واحد افزایش یافت و رقم ۴۴۴ هزار ۳۹۸ واحد را ثبت کرد. معامله گران امروز دو میلیون معامله به ارزش ۱۳۹ هزار و ۶۰۹ میلیارد ریال انجام دادند.

نمادها بیشترین تاثیر منفی

ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

راز آسمان پایتخت

نمادها بیشترین تاثیر مثبت

شاخص کل فرابورس هم با ۴۸ واحد افزایش به رقم ۱۹ هزار و ۲۲۶ واحد رسید. معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۶۴ هزار و ۷۴۶ میلیارد ریال انجام دادند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

پتروشیمی مارون و سنگ آهن گوهر زمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری صبا تامین، بانک دی و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز