اعضای هیات مدیره بیمه کارآفرین کاهش می‌یابد

مجمع عمومی فوق‌العاده بیمه کارآفرین برای کاهش تعداد اعضای هیات مدیره این شرکت صبح روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.
به گزارش کاماپرس بر اساس فراخوانی که از طرف موسسه حسابرسی و خدمات مالی و مدیریت ایران مشهود، بازرسی قانونی شرکت بیمه کارآفرین منتشر شده، کلیه سهامداران به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت دعوت شده‌اند. سهامداران برای حضور در این جلسه که با هدف کاهش تعداد اعضای هیئت مدیره از 7 نفر به 5 نفر و اصلاح ماده 29 اساسنامه برگزار می‌شود، باید برگه ورود به جلسه داشته باشند.
این مجمع عمومی ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه 27 آذرماه در سالن کنفرانس بیمه کارآفرین تشکیل می‌شود. سهامداران و یا وکلای آنها لازم است برای دریافت برگه ورود به جلسه در ساعت‌های اداری روز چهارشنبه 26 آذرماه به دفتر مرکزی این بیمه مراجعه کنند. در این فراخوان تاکید شده که مستندات موید نمایندگی، وکالت، ولایت و یا قیومت باید حداقل سه روز قبل از تاریخ تشکیل جلسه مجمع فوق‌العاده به اداره سهام بیمه کارآفرین تحویل داده شود.
شرکت بیمه کارآفرین یکی از نخستین شرکت‌های بیمه خصوصی است که در چارچوب قانون تأسیس مؤسسات بیمه غیردولتی و قانون تجارت اواخر سال 1381 به ثبت رسید و با دریافت مجوز از بیمه مرکزی فعالیت خود را آغاز کرد. این بیمه با نماد وآفری(آفرین) در فرابورس فعال است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

راز آسمان پایتخت
مرتبط با : بیمه کارآفرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز