اعتراف تلخ دروازه بان سابق تیم ملی درباره سوابق تحصیلی اش

اعتراف تلخ دروازه بان تیم ملی درباره سوابق تحصیلی اش-کاماپرس

جان‌ لوئیجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا، در اعترافی عجیب عنوان کرد که مدرک دیپلم خود را با ‏پول خریده و از این بابت پشیمان است.

به گزارش کاماپرس، جان‌لوئیجی بوفون در مصاحبه‌ای درباره لحظات مهم دوران ‏فوتبالی‌اش سخن گفت، اما آنچه این مصاحبه را جنجالی کرده بخشی از ‏صحبت‌های دروازه‌بان بزرگ فوتبال ایتالیا درباره خرید دیپلم دبیرستانش بود.

بوفون در این مصاحبه در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین اشتباهاتش چه بوده پاسخی ‏غیرمنتظره داد و گفت: جوان که بودم اشتباهات زیادی داشتم ولی بدترین اشتباهی که از ‏آن پشیمانم و احساس شرمندگی می‌کنم خریدن مدرک دیپلم دبیرستانم است.

بوفون ادامه داد: اگر به ‏عقب برگردم هرگز این کار را نمی‌کنم؛ چون کار اشتباهی است. ولی روی‌هم‌رفته فکر ‏می‌کنم همین اشتباهات من به عنوان انسانی عادی باعث شده به مردم ‏نزدیک‌تر باشم چون مردم نیز من را از خودشان می‌دانند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

به نقل از ورزش سه، اسطوره‌ی فوتبال ایتالیا و یوونتوس که در حال حاضر سرپرست تیم ملی کشورش ‏است، درباره رابطه‌اش با بیانکونری گفت: خاطرات زیبایی از یووه دارم. من در یوونتوس ‏از نظر ورزشی و فردی رشد کردم. یوونتوس مثل یک دانشگاه است و زمانی ‏که واردش می‌شوید و خودتان را وقفش می‌کنید دیگر هرگز رهایتان نمی‌کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز