اطلاعات کلی درباره آفریقا جنوبی و دیدنی های این کشور

تور لحظه آخری-کاماپرس

آفریقای جنوبی به دلیل برخورداری از حیات وحشی شگفت‌انگیز، سواحل خارق‌العاده، طبیعت بکر، باغ‌های گیاه شناسی متنوع و فرهنگی غنی، همواره مقصد گردشگری بسیاری از ماجراجویان و طبیعت‌گردان از سراسر جهان است.

سفر به این کشور، یکی از هیجان‌انگیزترین و ماندگارترین سفرهایی است که هر فردی می‌تواند در زندگی خود تجربه کند. از سافاری حیات وحش بی‌نظیر گرفته تا شهرهای پر زرق و برق مدرن و مکان‌های خاص و استثنایی، سفر همراه با تور آفریقا جنوبی را مهیج و خاطره‌انگیز کرده است.

کاماپرس در این گزارش به ارائه اطلاعات کلی درباره تور آفریقای جنوبی و دیدنی‌های این کشور پرداخته است.

بهترین سافاری جهان در پارک ملی کروگر

پارک ملی کروگر، بزرگترین پناهگاه حفاظت شده از حیوانات است که بسیاری از گونه‌های جانوری همچون پلنگ، زرافه، کرگدن، شیر، بوفالوی آفریقایی و 600 گونه‌ از پرندگان و حیوانات مختلف را در خود جای داده است.

هدف اصلی از دیدن این منطقه، سافاری و تماشای حیوانات گوناگون در زیستگاه طبیعی آنها از فاصله نزدیک است. به طور مثال، گردشگران می‌توانند بسیاری از حیوانات در حال انقراض همچون چیتای آفریقایی را از فاصله نزدیک ببینند.

راز آسمان پایتخت

در این منطقه، تورهای پیاده‌روی و خودروگردی برای بازدیدکنندگان فراهم شده است. این تورها گردشگران را در سه نوبت صبح، عصر و شب به زیستگاه‌های جانوران اهلی و وحشی می‌برند تا گردشگران از نزدیک به تماشای زندگی روزمره این حیوانات بپردازند.

بسیاری از بازدیدکنندگان بر این باورند که تور پیاده‌روی کروگر لذت و شگفتی‌های وصف نشدنی خاص خود را دارد. شرکت در تورهای پیاده‌گردی، تجربه‌ای ناب و تکرار نشدنی از تماشای حیوانات گوناگون را برای افراد به همراه می‌آورد.

تور آفریقای جنوبی-کاماپرس

کیپ تاون بهترین اقامتگاه برای استراحت

کیپ تاون، شهری ساحلی با ساختاری مدرن و اروپایی همراه با چشم‌اندازهای باشکوه، دریایی از مرجان‌های زیبا و ساحلی از شن‌های سفید، به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان شناخته شده و به عروس آفریقا شهرت دارد. از شگفتی‌های طبیعی این شهر می‌توان به کوه تیبل اشاره کرد. دوچرخه سواری در کوهستان، موج سواری، کوهنوردی و پرواز با پاراگلایدر یا تله کابین سواری بر فراز جنگل‌های سبز و اقیانوس آبی هند از جمله تفریحات جذابی است که گردشگران با سفر به شهر کیپ تاون می‌توانند آنها را تجربه ‌کنند.

تور-آفریقای-جنوبی-کاماپرس

تماشای پنگوئن ها در خلیج بولدرز

خلیج بولدرز از دیگر زیبایی‌های طبیعی نزدیک به شهر کیپ تاون بوده که تا شهر تنها یک ساعت فاصله دارد. این ساحل همراه با شن‌های سفید زیبا، به منطقه محافظت شده دریایی پارک ملی کوه تیبل تعلق دارد و از جمله محبوب‌ترین جاذبه‌های دیدنی برای دوستداران طبیعت گردی و حیات وحش به حساب می‌آید.

بازدیدکنندگان این منطقه می­توانند حدود 2000 پنگوئن را مشاهده ‌کنند که از این سو به آن سو می‌روند. گردشگران می‌توانند در این ساحل در کنار پنگوئن‌های زیبا آفتاب بگیرند و اوقات خوشی را سپری کنند. تماشای این حیوانات در حالی که در محیط زیست خود به صورت آزادانه در حال گذران زندگی هستند، تجربه‌ای جذاب و دوست‌داشتنی برای علاقه‌مندان به حیات وحش پدید آورده است.

تور-آفریقای-جنوبی-کاماپرس

لوکس ترین هتل های آفریقای جنوبی

هتل پنج ستاره پالاس سان سیتی: هتل پالاس با داشتن 335 اتاق همراه با معماری خاص، در طبیعتی سرسبز و بی‌نظیر ساخته شده است. از جمله امکانات تفریحی این هتل زیبا می‌توان به سالن اسپا، خدمات ماساژ، کازینو، سالن ورزشی، زمین گلف، استخر و پارک آبی اشاره کرد. این هتل دارای رستوران‌های متنوع بوده که در هر یک از آنها غذاهای سنتی آفریقایی و بین‌المللی سرو می‌شود.

هتل سیلو شهر کیپ تاون: هتل سیلو یکی از تاریخی‌ترین سازه‌های این کشور بوده که موزه هنرهای معاصر قاره‌ آفریقا را در خود جای داده است. این هتل، چشم‌انداز بی‌نظیری از کوهستان تیبل و ساحل کیپ تاون پیش چشم مهمانان خود قرار می‌دهد. از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخرهای آب گرم و سینمای خصوصی اشاره کرد.

تور-آفریقای-جنوبی-کاماپرس

معروف ترین رستوران های آفریقای جنوبی

رستوران میتوس در ژوهاسنبورگ یکی از بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی است که غذاهای یونانی و مدیترانه‌ای سرو می‌کند. در منوی رستوران میتوس می‌توان انواع غذاهای شگفت‌انگیز از موساکا، ماهی و غذاهای دریایی و طعم دل‌انگیز غذاهای یونانی را چشید.

رستوران گریل هاوس در ژوهاسنبورگ از دیگر رستوران‌های محبوب برای عاشقان استیک و کباب دنده است. این رستوران می‌تواند برای یک قرار عاشقانه با همسرتان بهترین گزینه باشد.

اگر در طول سفر از خوردن غذاهای آفریقایی خسته شدید و دلتنگ عطر و بوی غذای ایرانی شدید، می‌توانید سری به رستوران پرشین کیپ تاون بزنید. این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی، انواع غذاهای مدیترانه‌ای و خاورمیانه‌ای نیز سرو می‌کند.

تور-آفریقای-جنوبی-کاماپرس

خوشمزه ترین غذاها در تور آفریقای جنوبی

میگو کبابی پیری‌پیری یکی از لذیذترین غذاهای دریایی است که همراه با سس مخصوص پیری‌پیری سرو می‌شود. گردشگران عموما این غذای خوشمزه را می‌توانند پس از یک گردش تفریحی در ساحل، در غروب آفتاب ساحل نوش جان کنند.

آمنگوشو از معروف‌ترین غذاهای آفریقای جنوبی است که از ترکیباتی همچون گوشت قرمز بخارپز شده، حبوبات بلغور و غلات تهیه می‌شود. این غذا به دلیل داشتن ارزش غذایی بالا در میان مردم این کشور به غذای معجزه­ بخش مشهور است.

پاپ ان ویلیز، ترکیبی از گوشت گاو و ذرت است که به دلیل پخته شدن روی آتش، طعم و عطری دل‌انگیز به خود می‌گیرد. برخی از مردم محلی برای خوش عطر کردن غذای خود به آن تره فرنگی و لیموی تازه اضافه می‌کنند.

تور-آفریقای-جنوبی-کاماپرس

سفری مهیج به آفریقای جنوبی همراه با علاءالدین تراول

متقاضیان رزرو تور آفریقا جنوبی و سایر تورهای خارجی، نظیر تورهای آسیایی و اروپایی می‌توانند با مراجعه به صفحه تورهای خارجی در وبسایت علاءالدین تراول، تور مورد نظر خود را به سرعت بیابند. همچنین متقاضیان سفر به برزیل می‌توانند در راستای رزرو بهترین تور و رزرو لوکس‌ترین هتل‌های این کشور از کارشناسان مجرب آژانس گردشگری علاءالدین یاری بجویند و برای اطلاع از خدمات و ویژگی‌های متنوع این مجموعه به آدرس www.alaedin.travel.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02174495 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : علاءالدین تراول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز