برگزاری 3 رویداد مهم نمایشگاهی در منطقه ماکو

تورهای مسافرتی لحظه آخر

منطقه آزاد ماکو میزبان سه نمایشگاه هدفمند در ماه‌های شهریور، مهر و آذر سال جاری خواهد بود. نخستین رویداد نمایشگاه مواد غذایی، کشاوری و دامپروری و شیلات است که از شانزدهم تا هجدهم شهریورماه برگزار خواهد شد. نمایشگاه بعدی مربوط به صنعت ساختمان، دکوراسیون و شهرسازی در تاریخ بیست و هفتم تا بیست و نهم مهرماه خواهد بود. نمایشگاه شوینده، آرایشی و بهداشتی و سلولزی نیز در تاریخ دوم تا چهارم آذرماه در ماکو برگزار خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، برگزاری انواع نمایشگاه و حضور صنایع مختلف در آن، به تنهایی باعث شناخته شدن بیشتر برندهای مختلف در هر حوزه خواهد شد و قاعدتا این موضوع روی بازار صنعت مربوطه موثر خواهد بود. حال در صورتی که این نمایشگاه‌ها در مناطق حساس مثل منطقه مرزی برگزار شود، قاعدتا روی آشنایی بیشتر کشورهای همسایه و تسهیل همکاری و فرآیند صادرات نیز موثر است. بنابراین فعالان در صورت اطلاع از این موضوع فرصت را غنیمت شمرده و با هزینه کمتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی، در نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

اهمیت شهر ماکو در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف

حال شرکت بازرگانی بین المللی آرک در تدارک سه نمایشگاه مهم در منطقه مرزی ماکو است. ماکو در شمال استان آذربایجان غربی قرار گرفته و یکی از شهر مرزی مهم ایران با ترکیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان محسوب می‌شود. این شهر اهمیت استراتژیکی برای ایران دارد و با استفاده از پتانسیل‌های این منطقه امکان ایجاد ارزش افزوده بیشتر در جریان تجارت منطقه‌ای و بین المللی فراهم خواهد شد. برگزاری نمایشگاه در چنین منطقه‌ای منافع زیادی برای برندهای فعال داخلی و توسعه اقتصادی کشور خواهد داشت.

ضمن اینکه این منطقه دارای فضایی برای برگزاری نمایشگاه بین المللی است و از قبل برنامه لازم برای این رویدادها تدارک دیده می‌شود. براساس پلان ارائه شده از نمایشگاه بین المللی ماکو، این قبیل رویدادها در یک فضای 57 در 40 متری برگزار می‌شود. که غرفه‌های نمایشگاه از لحاظ ابعاد متفاوت هستند.

منطقه آزاد ماکو-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

تاکنون در این فضا چندین نمایشگاه مربوط گروه‌های خدماتی، تولیدی، بازرگانی و صنایع و ماشین آلات برگزار شده و در هر دوره میانگین 2 هزار الی 5 هزار نفر بازدید داشته‌اند. براساس آمار به دست آمده از میانگین اعلامی، 80 درصد تجار و صادرکنندگان فعال هستند. حتی فعالان و تجار کشورهای هم مرز نیز از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند.

سه نمایشگاه آینده در شهر ماکو چه اهدافی را دنبال می‌کنند؟

نمایشگاه‌های مواد غذایی، کشاورزی، دامپروری، شیلات و صنایع وابسته که شانزدهم الی هجدهم شهریورماه برگزار خواهد شد، در همین شهر دایر است. این نمایشگاه با هدف صادرات به کشورهای همسایه برگزار خواهد شد. این نخستین نمایشگاه رسمی در حوزه مواد غذایی، کشاورزی، دامپروری، شیلات و صنایع وابسته است.

نمایشگاه بعدی مربوط به صنعت ساختمان، طراحی و دکوراسیون و همچنین شهرسازی است که مهرماه دایر خواهد بود. این نمایشگاه با هدف معرفی برندهای فعال در حوزه ساختمان ، راه و شهرسازی و افزایش صادرات محصولات و خدمات این گروه‌ها به کشورهای همسایه برگزار می‌شود.

نخستین نمایشگاه آرایشی، بهداشتی، شوینده سلولزی و صنایع وابسته نیز در آذرماه دایر خواهد بود. گروه‌هایی که در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد به دنبال گسترش بازار محصولات خود در داخل و کشورهای ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و … هستند.

آرک؛ برگزارکننده باسابقه انواع نمایشگاه و ایونت

برگزارکننده نمایشگاه‌های حوزه مواد غذایی و کشاورزی، ساختمان و شهرسازی ، و محصولات آرایشی و بهداشتی در ماه‌های آینده، مجموعه بین المللی آرک است. این مجموعه بالغ بر دو دهه در زمینه برگزاری ایونت ، نمایشگاه ، نشست تجاری و اجلاس‌های بین المللی سابقه دارد. آرک دارای دو شعبه فعال در ایران و ارمنستان است و افراد از طریق تماس با این مجموعه امکان ثبت نام برای شرکت در نمایشگاه‌های پیشرو را خواهند داشت. افراد با مراجعه به سایت و اینستاگرام شرکت آرک امکان کسب اطلاعات بیشتر درباره این نمایشگاه‌ها را خواهند داشت.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز