اسم فولکس واگن عوض می‌شود

تور لحظه آخری-کاماپرس

با اینکه گفته می‌شد تغییر اسم فولکس واگن دروغ آوریل است، اما طبق خبر شبکه CNBC آمریکا به زودی نام این برند خودروسازی تغییر می‌کند.

به گزارش کاماپرس، فولکس واگن نام برند خود را در بازار آمریکا به ولتس واگن تغییر می دهد. فولکس‌واگن  با انتشار اعلامیه ای در سایت رسمی خود از تغییر نام این برند از فولکس واگن به ولتس واگن خبر داد، اما بعد از چند ساعت این اعلامیه را از روی سایت برداشت تا شائبه دروغ آوریل بودن آن مطرح شود.

طبق اعلام شبکه  CNBC ‌ این خبر یک دروغ یا شوخی نبوده است و ممکن است  این تغییر دائمی باشد، البته  فولکس‌واگن هنوز هیچ واکنشی در مورد این اظهارات نشان نداده است.

طبق خبر منتشر شده در شبکه CNBC آمریکا فولکس واگن می خواهد محصولات برقی خود را در این بازار با نام ولتس واگن به فروش برساند،‌اما تا مدت زمان نامشخصی محصولات معمولی احتراق داخلی همچنان با برند فعلی فولکس واگن به فروش خواهد رسید.

نام جدید هنوز ثبت نشده است

راز آسمان پایتخت

علیرغم خبر شبکه CNBC و اعلام تغییر نام فولکس واگن هنوز دلایل زیادی برای تردید درباره تغییر نام فولکس‌واگن به ولتس‌واگن وجود دارد. چون در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات‌متحده و سازمان جهانی مالکیت معنوی هیچ ثبت تجاری برای نام ولتس‌واگن وجود ندارد.

همچنین تغییر نام یک برند بسیار هزینه‌بر است،‌چون در حال حاضر موارد زیادی مثل همه اسناد بی‌شماری که نمایندگی‌ها برای فروش خودروهای فولکس‌واگن استفاده می‌کنند باید تغییر کنند.

با اینکه محصولات الکتریکی زیادی از فولکس‌واگن در راه هستند اما این شرکت هنوز خودروهای بنزینی زیادی را در ایالات‌متحده عرضه می‌کند و تنها محصول الکتریکی آن در این بازار در حال حاضر مدل ID.4 است.

همچنین مدیرعامل فولکس‌واگن به تازگی اعلام کرده این شرکت برای مدتی هنوز به پیشرانه‌های درون‌سوز نیاز دارد و گلف، پاسات و تی‌راک هسته اصلی مدل‌های درون‌سوز فولکس‌واگن را تشکیل می‌دهند.به همین دلیل درحالی‌که این شرکت هنوز محصولات الکتریکی زیادی ندارد، تغییر نام آن به ولتس‌واگن کمی زود به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز