استفاده از نرم‌افزار صندوق فروشگاهی چه مزایایی دارد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

صندوق فروشگاهی قلب اصلی هر فروشگاه و مکانی است که فروش در آن صورت می‌گیرد. تعامل صندوقدار با مشتریان و انجام عملیات فروش با سرعت و دقت بالا نقش بسیار مهمی در وفادارسازی مشتریان و جلب رضایت آن‌ها دارد. همین است که همزمان با پیشرفت تکنولوژی، انواع نرم افزار صندوق فروشگاهی با امکانات و قابلیت‌های متعدد به کمک صندوقداران آمده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خدمات کسب و کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرم افزار صندوق داری فروشگاهی بر روی صندوق فروشگاه نصب شده و خدمات متعددی از جمله انجام امور فروش، مدیریت و کنترل انبار و موجودی کالا و غیره را ارائه می‌کند. امروزه انجام فرایند فروش محصولات، پرداخت، چاپ فاکتور یا رسید فروش بدون برخورداری صندوق فروشگاه از نرم افزار صندوق فروشگاهی امکان‌پذیر نیست. کاماپرس در ادامه به معرفی این نرم افزار و مزایای آن می‌پردازد.

نرم افزار صندوق فروشگاهی چیست؟

نرم افزار صندوق داری فروشگاهی بخشی از سیستم مالی است که بر روی سخت افزار صندوق فروشگاهی نصب شده و امکانات متعددی را برای فروشگاه‌ها و کسب و کارهای مختلف از جمله رستوران‌ها، فست‌فودها، کافه‌ها، هایپرمارکت‌ها، سوپرمارکت‌ها و غیره ایجاد می‌کند. این نرم افزارها به‌صورت یکپارچه با تجهیزات سخت افزاری هر فروشگاه از جمله دستگاه پرداخت الکترونیک، بارکدخوان، کارتخوان و چاپگر فعالیت می‌کند.

نرم افزار صندوق فروشگاهی قابلیت کنترل موجودی کالا، ثبت فروش و محاسبه تخفیفات و مبلغ قابل پرداخت را داشته و در هر خرید پس از اسکن بارکد کالا و محاسبه قیمت، صورتحساب و فاکتور خرید را برای مشتری چاپ می‌کند. ضمن این‌که این نرم افزار همزمان با انجام عملیات فروش و انجام دقیق محاسبات، موجودی انبار را نیز کنترل می‌کند.

راز آسمان پایتخت

نرم افزار صندوق فروشگاهی چه مزایایی دارد؟

مزایای متعدد نرم افزار صندوق داری فروشگاهی و تاثیر آن در افزایش فروش، سبب شده تا اکثر فروشگاه‌ها و حتی سوپرمارکت‌های کوچک نیز از آن استفاده کنند. برخی از مهم‌ترین مزایای این محصول در ادامه آمده است؛

صرفه‌جویی در وقت و جلب رضایت مشتریان

جلب رضایت مشتریان کلیدی‌ترین فاکتور در افزایش فروش و سود هر فروشگاه است. استفاده از نرم افزار صندوق فروشگاهی به‌ویژه در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، سرعت عملیات فروش را بالا برده و موجب صرفه‌جویی در وقت مشتریان می‌شود.

دقت بالای محاسباتی

پردازش سریع و دقیق محاسبات از عوامل موثر در وفادارسازی مشتریان فروشگاه است. با استفاده از نرم افزار صندوق داری فروشگاهی، تمام پرداختی‌ها، تخفیف‌ها و غیره به دقت و بدون بروز هیچ‌گونه خطای انسانی محاسبه می‌شود.

ارائه گزارش‌های متنوع

از دیگر مزیت‌های نرم افزار صندوق فروشگاهی ، ارائه گزارش‌های متنوع براساس پارامترهای گوناگون مانند موجودی انبار، میزان فروش هرکالا، میزان سود و زیان و غیره است. مدیران فروشگاه‌ها می‌توانند با استفاده از این گزارش‌ها، وضعیت آینده فروشگاه را پیش‌بینی کرده و اقداماتی برای افزایش سود انجام دهند.

دیگر مزایای نرم افزار صندوق داری

از دیگر مزایای متعدد نرم افزار صندوق فروشگاهی می‌توان به کاهش خطاهای انسانی در ثبت اطلاعات و افزایش کیفیت سازوکارهای فروش و خرید کالاها، بهبود مدیریت موجودی کالاهای انبار و انبارگردانی، امنیت بالا و غیره اشاره کرد.

یک نرم افزار صندوق فروشگاهی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

در حال حاضر، انواع نرم افزار صندوق داری فروشگاهی ساخته و عرضه می‌شود. از این رو بهتر است در هنگام سفارش این محصول، از وجود برخی قابلیت‌ها اطمینان حاصل کنید.

این ویژگی‌ها شامل رابط کاربری آسان، سرعت و دقت پردازش بالا، مدیریت سفارش‌های مشتریان، امکان دسته‌بندی محصولات، یکپارچه‌سازی برنامه با انبار، امکان اتصال به دستگاه‌های پرداخت الکترونیک، کارت‌خوان، بارکدخوان، ترازو، قابلیت پرداخت با روش‌های مختلف، گزارش‌گیری لحظه‌ای از صندوق، اعمال تخفیفات به‌صورت مبلغی و درصدی بر روی رسید و ویرایش اطلاعات مرتبط با کالاها می‌شود.

 

نرم‌افزار صندوق فروشگاهی کیان

مجموعه نرم افزار کیان نور رایانه، نرم افزار صندوق فروشگاهی کیان را با رابط کاربری بسیار ساده و به شکل یکپارچه با سایر سیستم‌های فروشگاهی کیان از جمله نرم افزار مدیریت فروشگاهی ، تولید و عرضه کرده است.

مزایای نرم افزار صندوق فروشگاهی کیان علاوه بر رابط کاربری ساده، شامل قابلیت دسترسی به اطلاعات کالا، اطلاعات و سابقه خرید هر مشتری، امکان اعمال انواع تخفیف‌ها، پشتیبانی از انواع فروش (قطعی، نسیه و بیعانه‌ای) و تنوع روش پرداختی (نقد، انواع کارت، چک، اعتباری، کوپن، بن و کارت هدیه) و غیره می‌شود.

از ویژگی‌های جذاب این نرم افزار می‌توان به قابلیت انجام فرایند فروش به پنج زبان و پرداخت با ارزهای رایج و ارائه گزارش لحظه به لحظه از تمامی تراکنش‌ها به دفاتر مدیریت شعب و دفاتر مرکزی اشاره کرد.

مجموعه نرم افزاری کیان نور رایانه

مجموعه نرم افزاری کیان نور رایانه، به عنوان یک مجموعه معتبر و باسابقه، با هدف تسهیل فرایند فروش برای مدیران فروشگاه‌ها، به ارائه راهکارها و تولید نرم‌ افزارهای جامع و یکپارچه مبتنی بر آخرین دستاورهای صنعت نرم افزار می‌پردازد.

نرم‌افزار صندوق فروشگاهی کیان یکپارچه با سایر سیستم‌ها و ماژول‌های نرم‌افزار فروشگاهی کیان از جمله مدیریت فروشگاه، کالا و انبار، ارتباط با مشتریان و مدیریت مالی و غیره است. برای سفارش این محصول می‌توانید از دو طریق تماس با کارشناسان فروش و همچنین تکمیل فرم دمو در سایت مجموعه کیان اقدام کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : نرم افزار کیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز