ارزان ترین گوشی های هوآوی و سامسونگ در بازار چند؟

لست سکند

بررسی بازار موبایل نشان می دهد که ارزان ترین گوشی‌های سامسونگ  تقریبا 2 میلیون و500 هزار تومان و گوشی‌های هواوی حدود 2میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارند.

به گزارش کاماپرس، گوشی‌ تلفن همراه همپای تمام کالا‌های بازار درگیر بیماری افزایش قیمت بی رویه شده و تغییر روزانه و حتی ساعتی نرخ دلار  این  کلا را نیز که به نظر می‌رسد به سبد نیاز‌های ضروری خیلی از خانواده‌ها وارد شده، در امان نگذاشته است.  البته آغاز فصل مدرسه‌ها و طرح آموزش مجازی نیز در افزایش تقاضا برای این محصول و در نتیجه افزایش قیمت آن بی تاثیر نبوده است و به نظر می‌رسد دانستن قیمت روزانه  گوشی‌های هوشمند در  این شرایط پرالتهاب اقتصادی برای خیلی‌ از مردم امری ضروری است.

در ادامه به بررسی قیمت سه مدل از ارزان ترین گوشی‌های سامسونگ و هووای در بازار ایران میپردازیم.

ارزان‌ترین مدل‌های سامسونگ

Galaxy A2 Core 16 GB از ارزان ترین مدل‌های سامسونگ است که در بازار ایران بین 2 میلیون و 500 هزار تومان تا 3 میلیون و 450 هزار تومان قیمت دارد. Samsung Galaxy A01 16 GB نیز با قیمت 3 میلیون تا 3میلیون و 700 هزارتومان در جایگاه دوم ارزان ‌ترین‌ها  قرار می‌گیرد. همچنین مدل Galaxy A10s 32 GB نیز با قیمت 3 میلیون و 100 هزار تومان تا 6 میلیون تومان نیز در بازار به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

گفتنی‌ست در حال حاضر مهم‌ترین مدل سامسونگ در بازار جهان سری پرچمدار گلکسی نوت 10 محسوب می‌شود که نزدیک به سه ماه از عرضه آن می‌گذرد.

ارزان ترین مدل‌های هواوی

در آخرین لیست ارائه شده توسط باشگاه خبرنگاران جوان از قیمت گوشی‌های هوآوی در بازار امروز مدل Huawei Y5 Lite 1  با قیمت 2 میلیون و 200هزار تومان تا 2 میلیون و600 هزار تومان و Honor 9 Lite 32GB   به قیمت 2 میلیون و 500 هزار تومان تا 3 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسند. همچنین مدل   Honor 8S 32 GB نیز از گوشی‌های ارزان این برند محسوب می‌شود که با قیمت 3 میلیون تا 3 میلیون و 500 هزار تومان در جایگاه سوم قرار می‌گیرد.

البته پرچمداران ۲۰۱۹ این شرکت یعنی سری P30 و مدل‌های باکیفیتی همچون Y9، آنر ۱۰، آنر ۱۰ لایت و پی اسمارت در بازار موجود است که فروش بالایی دارند.

مرتبط با : سامسونگهوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز