ارزان ترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومانی بازار چند؟

لست سکند

با اینکه قیمت لپ تاپ بعد از دور کاری کارمندان و آموزشهای مجازی با افزایش زیادی روبرو شد، اما هنوز هم می توان با بودجه زیر ۱۰ میلیون تومان ارزان ترین لپ تاپ با کیفیت مناسب بازار را خریداری کرد.

به گزارش کاماپرس، با اینکه نشانه هایی از کاهش قیمتها در بازار لپ تاپ و تبلت دیده می شود، اما فعالان بازار معتقدند کاهش قیمت دلار آن طور که روی قیمت موبایل تاثیر گذاشت، هنوز نتوانسته باعث ریزش قیمتها در بازار لپ تاپ و تبلت های تخصصی بشود.

با این حال با رواج دور کاری و آموزش آنلاین و مجازی هنوز هم خرید و فروش لپ تاپ داغ است و خیلی از خریداران دنبال ارزان ترین لپ تاپ بازار هستند. البته ارزان ترین لپ تاپ های بازار مدلهای با کیفیت متوسط هستند که البته همیشه در رده پرفروش ترین لپ تاپ های بازار قرار می گیرند.

ارزان ترین لپ تاپ های بازار
یکی از ارزان ترین لپ تاپ های بازار، لپ تاپ لنوو مدل Ideapad330-Eاست که با قیمت ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می شود. لپ تاپ لنوو Ideapad330-f هم با قیمت ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت لپ تاپ اچ پی RA008NIA-15 هم  ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ ایسوس VIVABOOKX540BA هم با قیمت ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می شود.  لپ تاپ ایسر مدل ASPIREA315-34-C3VD هم حدود ۱۰ میلیون تومان  قیمت دارد.

لپ تاپ ایسر ASPIRE A114 هم با همین قیمت ۱۰ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد. لپ تاپ ایسوس مدل VIVA BOOK X54BA-B هم با قیمت ۱۰ میلیون تومان فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم روز ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایسوسلنوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز