ارزان ترین روش اجاره خودرو در استانبول

تور لحظه آخری-کاماپرس

برای اجاره ماشین در استانبول بهتر است که حتما قبل از سفر خود اقدام کنید چرا که هزینه های تاکسی و حمل و نقل در استانبول بسیار زیاد است. به همین دلیل برای اینکه هزینه سفر شما کمتر شود و خیالتان از بابت حمل و نقل راحت باشد بهتر است که ماشین مورد نیازتان را رنت کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از سعادت رنت، روش های مختلفی برای کرایه ماشین در استانبول وجود دارد. یکی از این روش ها اجاره ماشین از ایران است. شاید تعجب کنید که چگونه می توان از ایران برای استانبول ماشین رنت کرد. پس حتما مطلب پایین را بخوانید.

اجاره خودرو در ترکیه از ایران !!!

بله درست متوجه شدید می توانید با یک تماس تلفنی به راحتی ماشین موردنیازتان را در ترکیه اجاره کنید. برخی از شرکت های رنت ماشین در ایران خارج از کشور نیز خدمات رسانی می کنند.کار این شرکت ها به این صورت است که در کشورهای مختلفی دارای نمایندگی فعال هستند و با یک تماس تلفنی برای شما ماشین را رزرو می کنند.

راز آسمان پایتخت

البته باید توجه کرد که شرکت های اجاره خودرو در استانبول  دارای مجوز رسمی باشند. برخی از شرکت ها به صورت شخصی فعالیت دارند و می تواند برای شما هزینه های اضافی و یا موارد دیگر را به وجود آورد.

حتما برای اجاره خودرو استانبول از شرکت های مطمئن که دارای سایت رسمی ، نماد اعتماد هستند استفاده کنید. برای نمونه یکی از این شرکت ها که در ایران نیز فعالیت گسترده ای دارد شرکت اجاره خودرو سعادت رنت است. شما می توانید برای اطمینان و مشاهده قیمت ها  سری به سایت آن زده. سعادت رنت یکی از ارزانترین اجاره خودرو در تهران است که می توانید با قیمت های باورنکردنی برای هر جایی از ایران و دیگر کشورها ماشین رنت کنید.

شرایط اجاره خودرو در ترکیه

اجاره ماشین در شرکت سعادت رنت به این صورت است که شما از طریق سایت و یا طریق تلفن های موجود در سایت با این شرکت تماس میگیرد. اگر بخواهید از طریق سایت و یا رزرو آنلاین اقدام کنید بسیار راحت است.  در صفحه مربوط به اجاره ماشین استانبول ماشینی را که می خواهید انتخاب کرده و وارد بخش مرحل رزرو شده.

اطلاعات مورد نیاز در رزرو آنلاین شامل : تعداد روز، تاریخ، محل تحویل و عودت، ساعت تحویل، اطلاعات شخصی فرد اجاره کنند و در آخر ارسال مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین است که در صورت تایید مدارک ماشین برای شما رزرو  خواهد شد.

اما اگر بخواهید از از طریق تماس تلفنی اقدام کنید بعد از تماس باید موجودی خودرو را در روز موردنیازتان چک کنید. کارشناسان هزینه اجاره و مدارک را به شما اعلام خواهند کرد که پس از ارسال مدارک و تایید آن نیز رزرو نهایی خواهد شد.

خدمات رنت خودرو در استانبول به صورت بدون راننده است. در صورت اجاره ماشین با راننده در استانبول می توانید با این شرکت هماهنگ کرده تا یک خودرو همراه با بارانندهای ترک زبان که مسلط به مسیرهای ترکیه است در اختیار شما قراردهند.

حداقل تعداد روز اجاره ماشین در ترکیه 3 روز است.

اجاره خودرو در ترکیه بدون داشتن کارت اعتباری و با پرداخت کمترین دیپوزیت و برگشت ودیعه در همان لحظه بدون زمان انتظار برای بلوکه کردن مبلغ دیپوزیت.

حداقل سن مجاز برای اجاره ماشین در ترکیه 18 سال به بالا است.

مبلغ دیپوزیت با بیمه عادی از 500 تا 1000 یورو است.

اما در صورت انتخاب بیمه سی دی دبلیومبلغ دیپوزیت 100 الی 300 یورو خواهد بود.

خلافی خودروهای اجاره ای در ترکیه آنلاین محاسبه میشود و در زمان برگشت به ایران هیچ پولی نزد نماینده ترکیه نخواهد ماند.

دیپوزیت اجاره ماشین در ترکیه بین 500 تا 1000 یورو است.

اجاره ماشین بدون راننده در ترکیه دارای محدوده کیلومتر روزانه 150 کیلومتر است.

قیمت اجاره ماشین در استانبول و شرایط پرداخت آن

یکی از مشکلاتی که در زمان اجاره خودرو در ترکیه با آن مواجه خواهید شد کریدیت کارت است. در صورت اجاره ماشین از شرکت های ترکیه برای پرداخت هزینه نیاز به کریدیت کارت دارید. اما یکی از مزیت های شرکت های ایرانی نظیر سعادت نت این است که دیگر نیاز کارت ندارید. حتی می توانید به صورت ریالی و یا هر ارزی دیگر هزینه اجاره را پرداخت کنید.

هزینه اجاره خودرو در استانبول با توجه به نوع خودرو و تعداد روز متفاوت است که می توانید به روز شده قیمت ها در سایت مشاهده کنید. البته در مجموعه سعادت رنت در صورتی که خودرو را به صورت بلند مدت و هفتگی رنت کنید تخفیف ویژه ای به شما تعلق خواهد گرفت.

تحویل و عودت ماشین اجاره ای در استانبول

تحویل و عودت ماشین در مکان های در خواستی مشتری و یا هرشهری از ترکیه است. تمامی خدمات دارای قرارداد رسمی می باشند که در زمان تحویل مدارک و خودرو، امضای آن انجام خواهد شد. برای امضای قرارداد می توانید هم در شعبه اصلی شرکت در تهران یا نمایندگی آن در ترکیه و یا محلی که می خواهید خودرو را تحویل بگیرید،انجام دهید. خودروها دارای بیمه پایه هستند و نگرانی بابت خسارت های احتمالی نخواهید داشت.

اجاره ماشین در فرودگاه استانبول

در صورتی که  در فرودگاه استانبول نیاز به ماشین داشتید، می توانید با ما هماهنگ کرده تا تحویل خودرو در فرودگاه باشد. اما قبل از سفر خود حتما عکس بلیط خود را ارسال کنید تا در زمان دقیق خودرو جلوی فرودگاه به شما تحویل داده شود.

تمامی خدمات مجموعه سعادت رنت به صورتی قانونی است و هیچ هزینه اضافی را در زمان اجاره ماشین برای شما نخواهد داشت پس با خیال راحت سفر خود را شروع کرده و از ایران برای استانبول ماشین رنت کنید.

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز