ارزان ترین راه دریافت ویزای دبی برای ایرانیان

کشور امارات به بسیاری از شهروندان کشورهای مختلف اجازه می‌دهد تا به این کشور بدون نیاز به اخذ ویزا سفر کنند. اما شهروندان ایرانی و برخی از کشورهای دیگر برای سفر به کشور امارات و شهر دبی نیازمند دریافت ویزا هستند. بهترین گزینه برای اخذ ویزای دبی ثبت درخواست از طریق آژانس‌های مسافرتی معتبر همراه با انجام پروسه آن به صورت آنلاین است.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان می‌توانند در خانه یا محل کار فرم دریافت ویزای دبی را به صورت آنلاین تکمیل و هزینه‌های لازم را پرداخت کنند و برای اخذ ویزای دبی درخواست دهند. در این روش افراد ضمن صرفه‌جویی در زمان و وقت خود، هزینه‌های رفت و آمد در روند اخذ ویزا را نیز کاهش می‌دهند.

متقاضیان دریافت ویزای دبی باید تمامی مدارک لازم جهت اخذ ویزا را برای بارگذاری در سایت آماده کنند. افراد می‌توانند پس از تایید ویزای دبی برای رزرو بلیط هواپیما یا کشتی و هتل خود اقدام کنند و در کمترین زمان ممکن به این کشور سفر کنند.

در این گزارش به بررسی انواع ویزای دبی و هزینه دریافت آن و ارزان‌ترین راه اخذ ویزای دبی پرداخته شده است.

معرفی انواع ویزای دبی و هزینه دریافت آن

انواع ویزای دبی براساس میزان ورود و طول مدت اقامت افراد از یکدیگر متفاوت می‌شوند. با افزایش قیمت ارز طی سال‌های اخیر بسیاری از مسافران کشورهای خارجی برای کاهش هزینه‌های سفر خود به دنبال ارزان‌ترین راه برای دریافت ویزای دبی هستند.

راز آسمان پایتخت

متقاضیان می‌توانند با اخذ ویزای دبی از یک آژانس مسافرتی معتبر همچون «سلام پرواز» ضمن پیشبرد هرچه سریع‌تر روند اخذ ویزای دبی، هزینه‌های سفر خود را تا میزان بسیار بالایی کاهش دهند.

به‌طورکلی انواع ویزای توریستی دبی از نظر میزان اقامت و میزان ورود و خروج به 5 دسته تقسیم بندی می‌شود که در ادامه به بررسی ویژگی‌های هر یک از آن‌ها پرداخته شده است. 

ویزای دبی-کاماپرس

ویزای 10 روزه دبی یکبار ورود (Single-Entry) :

متقاضیان می‌توانند این ویزا را تنها با قیمت ارزان 290 درهم دریافت کنند. افراد با داشتن ویزای دبی سینگل یکبار ورود می‌توانند به مدت 10 روز در امارات اقامت داشته باشند و پس از پایان یافتن اعتبار آن، برای تمدید مجدد ویزا اقدام کنند یا به کشور خود بازگردند.

ویزای 30 روزه دبی یکبار ورود (Single Entry) :

ویزای دبی سینگل یا یکبار ورود به افراد اجازه می‌دهد به مدت 30 روز پس از ورود، در امارات اقامت داشته باشند. این ویزا با پرداخت هزینه 300 درهم قابل تهیه است.

درصورتی که متقاضیان زودتر از مدت زمان اعتبار ویزای خود، دبی را ترک کنند؛ دیگر قادر نخواهند بود با همان ویزای قبلی به این کشور بازگردند و باید برای ویزای جدید درخواست دهند.

ویزای 30 روزه دبی چندبار ورود (Multiple-Entry) :

متقاضیان می‌توانند با پرداخت تنها 520 درهم ویزای دبی مولتیپل را دریافت کنند. ویزای 30 روزه چندبار ورود به متقاضیان اجازه می‌دهد که به مدت یک‌ماه در این کشور اقامت داشته باشند. دارندگان ویزای دبی چندبار ورود قادر خواهند بود تا پایان مدت زمان اعتبار ویزای خود بدون محدودیت به دبی سفر کنند؛ بدون آن که نیازی باشد برای دریافت ویزای جدید اقدام کنند.

ویزای 60 روزه دبی یکبار ورود (Single Entry) :

افراد می‌توانند با پرداخت تنها 500 درهم این ویزا را دریافت کنند. دارندگان این ویزا فقط یک‌بار اجازه ورود به دبی را خواهند داشت و می‌توانند به مدت دو ماه در این کشور اقامت داشته باشند.

ویزای 60 روزه چندبار ورود (Multiple Entry) :

افراد می‌توانند تنها با پرداخت 780 درهم برای ویزای دبی 60 روزه درخواست دهند. دارندگان ویزای دبی مولتیپل قادر خواهند بود به واسطه این ویزا در دبی برای دو ماه اقامت داشته باشند و تا زمان پایان اعتبار ویزا بدون محدودیت از آن خارج شوند و دوباره به آن سفر کنند.

ویزای دبی-کاماپرس

ارزانترین راه دریافت ویزای دبی با سلام پرواز

آژانس مسافرتی سلام پرواز یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی در زمینه اخذ ویزای دبی است. علاقه‌مندان می‌توانند فرآیند دریافت ویزای دبی خود را به کارشناسان مجرب مجموعه سلام پرواز بسپارند و در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب، ویزای خود را دریافت کنند.

از دیگر خدمات ویژه آژانس مسافرتی سلام پرواز می‌توان به فروش الکترونیکی بلیط هواپیما، رزرو هتل داخلی و خارجی، رزرو انواع تورهای داخلی و خارجی اشاره کرد. افراد برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی‌ها و خدمات متنوع مجموعه سلام پرواز می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس www.salamparvaz.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 22224444-021 تماس بگیرند و از کارشناسان ماهر این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز