ارزان ترین جاروبرقی های پاناسونیک و بوش در بازار چند؟

لست سکند

جاروبرقی های پاناسونیک با وجود آن که نسبت به دیگر برندها سهم کمتری از بازار را به خود اختصاص می دهند اما به هر حال برند مطرحی هستند و برای ارزان ترین آنها باید مبلغی بیش از 2 میلیون و 900 هزار تومان هزینه کرد.

به گزارش کاماپرس، جاروبرقی از جمله لوازم خانگی است که بعد از جهش قیمت ارز قیمت آن افزایش قابل توجهی پیدا کرده و اکنون نیز با وجود عقب گرد نسبی قیمت ارز، ارزان ترین جاروبرقی های بازار هنوز قیمت بالایی دارند.

فعالان بازار لوازم خانگی بازگشت قیمت لوازم خانگی به محدوده ای که برای اغلب مردم قابل تحمل باشد را مشروط به کاهش نرخ ارز می دانند و به عقیده آنها تا زمانی که دلار حتی در محدوده بالای 15 هزار تومان باشد، قیمت لوازم خانگی کاهش محسوسی نخواهد داشت.

جاروبرقی بوش بخریم یا پاناسونیک؟

بر اساس جدولی که اقتصاد آنلاین از قیمت جارو برقی منتشر کرده ارزان ترین جاروبرقی پاناسونیک از مدل Panasonic MC-CG713 است که بر اساس توان و قدرت قیمت آن از 2900000 تا 4600000 تومان است.

راز آسمان پایتخت

همچنین جاروبرقی دیگر پاناسونیک از مدل با پاکت است که قیمت آن در بازار از 3000000 تا 5000000 تومان متغیر است.

اگر خواستار جاروبرقی هستید اما قیمت برندهایی مثل پاناسونیک و بوش برای شما زیاد است می توانید جاروبرقی داخلی پارس خزر را انتخاب کنید. پارس خزر سالهاست در تولید جاروبرقی فعالیت می کند و با آن که مدل های اولیه سر و صدای زیادی داشتند مدل های جدید این جارو کم صداتر و باکیفیت تر هستند. ارزان ترین جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200W است که می توانید آن را به قیمت 2 میلیون و 700 هزار تومان خریداری کنید.

برند بوش دیگر برند پرطرفدار در بازار لوازم خانگی است که جاروبرقی های این برند نیز بسیار پرتقاضا هستند. در جدول زیر قیمت جاروبرقی های بوش و چند برند دیگر را به روایت اقتصاد آنلاین مشاهده می کنید.

  • برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.
مرتبط با : بوشپاناسونیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز