ارزان ترین جاروبرقی های پاناسونیک و پارس خزر در بازار چند؟

لست سکند

برای خرید ارزان ترین جاروبرقی های پاناسونیک باید 2 میلیون و 247 هزار تومان و ارزان ترین جاروبرقی های پارس خزر باید 1 میلیون و 867 هزار تومان هزینه کنید.

به گزارش کاماپرس، با وجود آن که در بازار لوازم خانگی برخی برندهای خارجی حرف اول و آخر را می زنند اما برندهای ایرانی هم در این بازار جای خود را باز کرده اند و فروش خوبی دارند.

فرارو با انتشار جدولی از قیمت جاروبرقی های پرفروش موجود در بازار نوشته است؛ قیمت برخی از جاروبرقی‌های برند سامسونگ به ۱۳ میلیون تومان هم رسیده است، اما رنج قیمت جاروبرقی‌های جدول زیر که محصولات پارس خزر، پاکشوما، سایا، آ‌ ای سی، تامسون و ویداس به شمار می‌آیند، از یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان تا سه میلیون و ۵۵۴ هزار تومان است.

همچنین در این گزارش آمده است؛ طی هفته‌های اخیر مدل‌های زیر افزایش قیمتی نداشته اند و جاربروقی‌های پارس خزر (Turbo2000)، پاکشوما (PVC25501)، پارس خزر (VC-2200W) و ویداس (VIR-7488) با همان قیمت آخرین روز‌های ماه آبان فروخته می‌شوند، اما جابروقی پاناسونیک مدل VC-813 طی سه هفته اخیر حدود ۱۰۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

راز آسمان پایتخت

بر اساس جدولی که فرارو منتشر کرده جاروبرقی پارس خزر از مدل توربو ۲۰۰۰ به قیمت یک میلیون و ۸۶۷ هزار تومان در بازار به فروش می‌رود. ضمناً جاروبرقی پارس خزر از مدل ۲۲۰۰ وات، 2 میلیون و ۱۸۹ هزار تومان قیمت دارد. پارس خزر نوع دیگری از جاروبرقی را نیز در بازار دارد که گران قیمت تر است و قیمت آن3 میلیون و 554 هزار تومان است. این مدل جاروبرقی پارس خزر توربو ۲۵۰۰ وات نام دارد. جاروبرقی پارس پاناسونیک مدلل vc۸۱۳  در بازار به قیمت دو میلیون و ۲۴۷ هزار تومان موجود است.  یک مدل جاروبرقی ارزان قیمت در بازار از برند سایا مدل فوتون یک میلیون و چهارصد و شصت و دو هزار تومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : پارس خزرپاناسونیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز