ارزان ترین آرام پز های موجود در بازار چند؟

لست سکند

آرام‌پزها می‌توانند غذا را به آرامی و در دما کم بپزند و در مصرف انرژی و زمان صرفه‌جویی می‌کنند. با افزایش قیمت لوازم برقی بسیاری از کاربران به دنبال ارزان‌ترین گزینه‌های موجود در بازار هستند. در این شرایط تنوع برندها و امکانات مدل‌های مختلف انتخاب را برای افراد دشوار می‌کند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان مقایسه محصولات و معرفی ارزان‌ترین‌ آرام‌پزها به افراد در داشتن انتخاب مناسب کمک می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج مدل از ارزان‌ترین آرام‌پزهای موجود در بازار می‌پردازد:

آرام پز میگل مدل GSL150

آرام‌پز میگل با توان مصرفی 150 وات و با بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ و ظرف سرامیکی تولید شده است. در این محصول از جنس شیشه مقاوم است و امکان مشاهده غذا در حین پخت وجود دارد. تنظیم دما در درجه پایین به کاربران امکان گرم نگه داشتن غذا تا لحظه سرو کردن را می‌دهد. پنل کنترل دما امکان تنظیم دما در دو حالت کم و زیاد را فراهم می‌کند. ظرف سفالی و سرامیکی این محصول قابل جدا شدن و شست‌وشو است. این محصول قابلیت پخت غذا برای چهار نفر را فراهم می‎‌کند و به قیمت یک میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌‎رسد.

پلوپز و آرام پز پارس خزر مدل 271

این محصول پارس خزر دو کاره است و هم به عنوان آرام‌پز و هم به عنوتن پلوپز کارکرد دارد. بدنه این دستگاه از جنس استیل است و زنگ نمی‌زند. این دستگاه به شکل کلاسیک طراحی شده است و بدنه فلزی و درب شیشه‌ای دارد که بسیار پرطرفدار است. این دستگاه کاربری ساده و راحتی دارد و با ظرفیت پخت برای 12 نفر، برای خانواده‌های پرجمعیت نیز مناسب است. این دستگاه دو کاره دارای حداکثر توان مصرفی 950 وات است و مصرف انرژی بهنیه دارد. این محصول به قیمت دو میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

معرفی مولتی کوکر گوسونیک مدل GRC-661

این مولتی کوکر از سری محصولات چندکاره از برند گوسونیک است که برنامه‌های پخت متعددی برای همه سلیقه‌ها دارد. این محصول قابلیت پخت 10 پیمانه برنج دارد و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. توان مصرفی این دستگاه هزار و 50 وات است و قدرت و سرعت زیادی در پخت‌وپز دارد. تایمر دیجیتال این محصول امکان تنظیمات زمان روشن و خاموش شدن را برای کاربران فراهم می‌کند. این آرام‌پز به قیمت دو میلیون و 568 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آرام پز متئو MSL15

آرام‌پز متئو با توان مصرفی 150 وات و از جنس بدنه استیل ضد زنگ تولید شده است. دیگ 1.8 لیتری این ارام‌پز ظرفیت نسبتا کمی دارد و برای خانواده‌های کم‌جمعیت مناسب است. چراغ نشانگر تعبیه‌شده در این محصول وضعیت ترموستات را نشان می‌دهد. قابلتی تنظیم دما در دوحالت کم و زیاد وجود دارد. دیگ این دستگاه به راحتی جدا می‌شود و امکان شست‌وشو آن وجود دارد. پایه ضد لغزش قرار گرفته در این محصول از لغزیدن و سر خوردن آن جلوگیری می‌کند. این آرام‌پز به قیمت دو میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آرام پز چندکاره کزینارت مدل MSC600E

این آرام‌پز دارای ظرفیت 5.7 لیتری است و قابلیت سرو غذا برای 10 نفر را دارد. این آرام‌پز توان مصرفی هزار و 240 وات دارد و ظرف آن از جنس تفلون است. این محصول مجهز به تایمر است و بعد از اتمام زمان پخت به صورت خودکار خاموش می‎شود. در این آرام‌پز شش برنامه برای پخت وجود دارد که کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند از آن استفاده کنند. سیستم گرم‌نگه‌دارنده این آرام‌پز می‌تواند غذا را تا هشت ساعت گرم نگه دارد. این محصول به قیمت سه میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزرگوسونیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز