خرید آرام پز با بودجه 3 میلیون تومان

تور لحظه آخری-کاماپرس

آرام‌پزها قابلمه‌های برقی هستند که می‌توانند انواع غذا را آماده کنند و برای افراد شاغل و کسانی که زمان کافی برای پخت غذا ندارند، مناسب هستند. آرام‌پزها متفاوت از پلوپزها هستند و نوع حرارتی که در آرام‌پزها استفاده می‌شود، آهسته و یکنواخت است و به همین دلیل می‌توانید ساعت‌ها غذا را به حال خود رها کنید. در حال حاضر به دلیل تنوع برندهای موجود در بازار و محدودیت بودجه، افراد در خرید وسایل برقی ممکن است دچار سردرگمی شوند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان بررسی محصولات مختلف و مقایسه قیمت‌ها به افراد در یک خرید بهینه کمک می‌کنند.

کاماپرس درادامه به معرفی چند مدل آرام‌پز با بودجه سه میلیون تومان می‌پردازد:

آرام پز میگل GSL 180

این محصول دارای ظرف سفالی جداشدنی و قابل شست و شو است و می‌توان عملکرد دستگاه را در دو حالت پخت سریع و پخت آرام تنظیم کرد. المنت‌های حرارتی 180 وات توان دارند. دیگ این آرام‌پز سه و نیم لیتر ظرفیت دارد و قادر به پخت غذا حداکثر برای شش نفر است. سرامیک استفاده شده در دیگ این محصول، علاوه بر عدم چسبندگی امکان شست و شوی راحت را فراهم می‌کند. این محصول به قیمت یک میلیون و 900 هزار تومان قابل تهیه است.

معرفی آرام پز چندکاره کوزین آرت مدل MSC600

این آرام‌پز دارای انواع برنامه‌های بخارپز، آرام‌پز، پلوپز و قابلیت پخت در دما پایین است و شش برنامه پخت در دستگاه قرار داده شده است. صفحه نمایشگر ال ای دی تعبیه‌شده در این محصول شما را از زمان پخت و تایمر باخبر می‌کند. توان مصرفی این دستگاه هزار 240 وات است و می‌توانید غذا را هشت ساعت بعد از پخت گرم نگه دارید. اجزا این آرام‌پز قابل جدا شدن و شست و شو هستند و گنجایش دیگ این محصول 5.7 لیتر است و به راحتی غذا مورد نیاز برای 10 نفر را فراهم می‌کند. این محصول به قیمت دو میلیون و 480 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

آرام پز متئو مدل MSL 15

این محصول با طراحی ساده تولید شده تا استفاده از آن برای مصرف‌کنندگان راحت باشد و تنظیمات آن از طریق یک دکمه ولومی روی بدنه انجام می‌شود. با این دکمه می‌توانید آرام‌پز را در دو دما کم و زیاد تنظیم کنید و یا آن را در حالت خاموش قرار دهید. این دتسگاه توان 150 وات المنت دارد که زیر دیگ را گرم می‌کند و غذا را به آرامی طبخ می‌کند. دیگ این محصول 1.8 لیتر ظرفیت دارد و گنجایش آن نسبتا کم است. در شیشه‌ای این محصول این امکان را فراهم می‌کند که بدون نیاز به برداشتن در به غذا نظارت کنید. این آرام‌پز به قیمت دو میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آرام پز گوسونیک مدل  GRC661

این مولتی کوکر پنج لیتر ظرفیت دارد و گنجایش کافی برای پخت 10 پیمانه برنج را دارد. این دستگاه هزار و 50 وات توان مصرفی دارد و جزو دستگاه‌های پرقدرت و سریع محسوب می‌شود. برنامه‌های مختلفی در این مدل قرار داده شده است و می‌توانید آن را در زمان پخت دلخواه خود تنظیم کنید. این دستگاه یک سبد بخارپز نیز دارد و به وسیله آن به راحتی می‌توانید مواد غذایی مختلف را بخارپز کنید. این محصول به قیمت دو میلیون و 568 هزار تومان قابل تهیه است.

 

آرام پز متئو مدل SL95

این دستگاه از طراحی زیبایی برخوردار است و دارای سه حالت چخت است که با پیچ تنظیم جلو آن قابل انتخاب است. چراغ نشانگر قرارداده شده در دستگاه نیز وضعیت پخت را نشان می‌دهد و در شیشه‌ای این محصول امکان نظارت بر غذا در حین پخت را فراهم می‌کند. این محصول به قیمت سه میلیون قابل تهیه است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز