ارتقای خودکفایی کشور با احداث خط تولید اسپیلت‌های جی‌پلاس

لست سکند

اواسط تیرماه، خط تولید داکت اسپیلت جی‌پلاس توسط صنایع مبتکران گلدیران افتتاح می‌شود. این خط تولید در محل کارخانه کاسپین گلدیران در قزوین، واقع شده است.

به گزارش کاماپرس، کم‌آبی سال‌های اخیر ایران به موضوعی بحث برانگیز تبدیل شده است. یکی از راه‌حل‌هایی که برای مقابله با این مشکل مطرح می‌شود، استفاده از داکت اسپیلت است. این دستگاه، مصرف آب را حذف می‌کند و با قابلیت نصب در تمامی مناطق جغرافیایی، از کولرهای آبی، که مصرف آب زیاد و راندمان کمی دارند، پیشی می‌گیرد.

مزیت دیگر داکت اسپیلت‌ها، حجم آن‌ها است. این دستگاه‌ها سیستم رادیاتور ندارند و فضای زیادی از دکوراسیون داخلی را اشغال نمی‌کنند.

حال پس از مدتی که زمزمه‌های راه‌اندازی خط تولید داکت اسپیلت جی‌پلاس به گوش می‌رسید، سر انجام شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران است که این مجموعه را افتتاح می‌کند.

این شرکت در حوزه فنی-مهندسی، واردات، توزیع و خدمات پس از فروش محصولات تهویه مطبوع خانگی و صنعتی برندهای ال‌جی، راس، میدیا و جی‌پلاس فعالیت می‌کند و اکنون تولید داخلی نیز به فعالیت‌هایش اضافه شده است. شروع اولیه این تولید داخلی، تولید 4 هزار دستگاه داکت اسپیلت اینورتر – اسپیلت کانالی کم‌مصرف- است و ظرفیت تولیدی سالانه 15 هزار دستگاه از این محصول برای آن در نظر گرفته شده است.

راز آسمان پایتخت

از ویژگی‌های این خط تولید، انجام تست عملکردی کلیه محصولات در حین فرآیند تولید است. طی این فرآیند فاکتورهای مهمی چون دما، فشار، میزان مصرف برق و هوادهی بررسی می‌شود.

هلدینگ گلدیران یک برند کارآفرین ایرانی است که بیش از سی سال است که خدمات الکترونیکی ارائه می‌دهد.

مرتبط با : گلدیران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز