ارائه خدمات بانکی در واتس‌آپ

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک بین‌المللی هندی برودا به ارائه خدمات بانکی در شبکه اجتماعی واتس‌آپ می‌پردازد.

به گزارش کاماپرس و به نقل از سایت اکونومیک‌تایم، بانک‌برودا درنظر دارد تا از این طریق خدماتی شامل بررسی وضعیت چک، مسدود کردن کارت‌های اعتباری، خدمات مربوط به تسهیلات، گزارش‌های کوتاه‌ بانکی، درخواست موجودی حساب و اطلاعات درمورد محصولات و سرویس‌های بانکی را از طریق واتس‌آپ به کاربران ارائه دهد.

ای‌کی‌کرانا، مدیر اجرایی این بانک، اعلام کرد: با رشد فزاینده رسانه‌های اجتماعی، ما براین باوریم که بانکداری‌الکترونیک باعث می‌شود تا مشتریان به راحتی نیازهای بانکداری خود را برآورده کنند. گفته ‌شده است این خدمات بانکی بدون نیاز به دانلود هیچ برنامه اضافه، از طریق سامانه پیام‌کوتاه به‌صورت 24 ساعته و در هفت‌روز هفته در دسترس است.

راز آسمان پایتخت

حتی کسانی هم که مشتری بانک بارودا نباشند، می‌توانند از طریق این پلت‌فرم سوالات خود را درخصوص محصولات، خدمات و موقعیت دستگاه‌های خودپرداز و شعبه‌های بانکی مطرح کنند. این بانک یک مجموعه خدمات مالی و بانکی بین‌الملی دولتی است که مرکز اصلی آن در برودا، یکی از مناطق گجرات هندوستان، واقع شده است. بانک برودا کار خود را از سال 1908 آغاز کرد. محوریت این مجموعه، تعهد به افزایش ارزش سهامداران از طریق حفظ، مراقبت و صلاحیت است. گستردگی شبکه این مجموعه، 23 نقطه از جهان را دربرمی‌گیرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز