اذان مغرب فردا 23 فروردین ساعت چند است؟

یکی از زیباترین لحظات در ماه مبارک رمضان پس از اطلاعت امر خداوند و روزه‌داری، افطار کردن است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وقت افطار در مشهد مقدس 19 و 21 دقیقه و هنگام قضا شدن نماز مغرب و عشا راس ساعت 23 و 48 دقیقه است. در سبزوار اذان مغرب 8 دقیقه دیرتر پخش می‎شود همچنین نیمه شب شرعی نیز 8 دقیقه دیرتر است. در نیشابور نیز اذان مغرب ساعت 19 و 25 دقیقه اعلام شده و نیمه شب شرعی 23 و 52 دقیقه است.

در دهم ماه مبارک رمضان قمی‌ها می‌توانند ساعت 19 و 54 دقیقه افطار کنند و تا 24 دقیقه بامداد برای خواندن نماز وقت دارند. هنگام اذان مغرب در سلفچگان قم 19 و 56 دقیقه و نیمه شب شرعی در آنجا 26 دقیقه بامداد خواهد بود.

باید بدانید که بهتر است با خرما و آب افطار کنید زیرا قند مورد نیاز بدن تامین خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

اصفهانی‌ها در 23 فروردین می‌توانند ساعت 19 و 49 دقیقه افطار کنند و نیمه شب شرعی در این شهر 22 دقیقه بامداد خواهد بود. نایینی‌ها البته 6 دقیقه زودتر می‌توانند افطار کنند و نیمه شب شرعی آنجا 16 دقیقه بامداد است. اذان مغرب در نطنز همانند اصفهان است ولی نیمه شب شرعی در این شهر یک دقیقه دیرتر از اصفهان اعلام شده است.

هنگام افطار در شیراز 19 و 42 دقیقه و نیمه شب شرعی در آنجا 20 دقیقه بامداد خواهد بود. کازرونی‌ها البته 4 دقیقه دیرتر می‌توانند افطار و نماز خود را اقامه کنند و نیمه شب شرعی کازرون 24 دقیقه بامداد پخش می‌شود. البته در لار اذان مغرب زودتر و ساعت 19 و 33 دقیقه اعلام شده و نیمه شب شرعی نیز 14 دقیقه بامداد است.

آبادانی‌ها در روز دهم رمضان ساعت 20 می‌توانند افطار کنند و نیمه شب شرعی در این شهر 37 دقیقه اعلام شده که در خرمشهر نیز اوقات شرعی همانند آبادن خواهد بود.

یک نمازی که در شب دهم ماه مبارک رمضان سفارش شده بیست رکعت است که در هر رکعت باید یک مرتبه سوره حمد و سی مرتبه سوره توحید خوانده شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز