ادعای دوبارهٔ حذف قرعه‌ کشی خودرو

طبق گفته مدیر عملیات بورس اگر خودرو در بورس کالا عرضه شود سبب حذف قرعه کشی خواهد شد و خودروسازها با فروش قیمت واقعی به سمت سودآوری می‌روند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، احمد رحیمی عرضه خودرو در بورس کالا را سبب حذف تدریجی قرعه کشی وسودآوری خودروسازان دانست و گفت: با عرضه خودرو در بورس کالا خریدار در حراجی منصفانه شرکت می‌کند و با خریداری خودرو موردنظر با قیمت نهایی، خودروساز مبلغ کامل را دریافت می‌کند و سود ناشی از اختلاف قیمت را به حساب تولیدکننده کالا واریز می‌کند.

چه خودروهایی در بورس کالا عرضه می‌شوند؟

پیش از این ایران خودرو اعلام کرده بود با هدف شفاف‌سازی در فروش، شرایط خرید آسان برای متقاضیان، حذف سودجویان از جریان فروس و حذف تدریجی قرعه‌کشی محصولاتی را در بازار بورس عرضه می‌کند. این خودروساز مناسب‌ترین راه فروش را عرضه خودرو در بورس اعلام کرده و قرار است هایما اس 5 و هایما اس 7 را در اواخر مردادماه در این بازار عرضه کند.

راز آسمان پایتخت

البته پیش از ایران خودرو بهمن موتور آمادگی خود را برای عرضه 600 دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی در بازار بورس کالا اعلام کرده بود. سایپا نیز قرار است در هفته چهارم مردادماه خودرو شاهین را در بورس کالا عرضه کند.

متقاضیان خرید خودرو از بورس باید ثبت‌نام را در سامانه سجام انجام دهند و احراز هویت کنند و پس از آن به کارگزاری مراجعه و کد بورس دریافت کنند. سپس حساب وکالتی افتتاح نمایند که پس از خرید خودرو از این طریق مبلغ خودرو تسویه شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز