اخراجی های بد شانس سهام عدالت!

لست سکند

معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: تعدادی افراد با دارا بودن دعوت نامه اولیه سهام عدالت ، مراحل ثبت نهایی سهام خود را طی نکرده و اکنون سهامدار عدالت نیستند.

به گزارش کاماپرس؛ «حدود ۲ تا ۲.۱ میلیون نفر از سهامداران عدالت در کشور وجود دارند که به دلیل اختلاف ریز در ثبت مشخصات سجلی افراد که بین شرکت‌های تعاونی شهرستانی یا استانی با سازمان خصوصی‌سازی وجود دارد، از سامانه سهام عدالت حذف شده و اکنون به عنوان سهامدار عدالت شناخته نمی‌شوند.» این گزارشی بود که چندی پیش محمدرضا جودکی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان تهران در خصوص وضعیت ثبت‌نام متقاضیان سهام عدالت که هنوز سهامدار محسوب نمی‌شوند، ارائه کرده بود. حالا حسن اعلایی معاون سازمان خصوصی سازی به فارس گفته است؛ دلایل متعددی ممکن است باعث این اتفاق شده باشد. از جمله اینکه سامانه سهام عدالت شهرستان با تأخیر عمل کرده، یا اطلاعات سجلی افراد را به صورت کامل در اختیار نداشته است.

حسن علایی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه از 8 اردیبهشت تا 8خرداد امکان ثبت نام در سامانه سهام عدالت وجود دارد و این زمان قابل تمدید نیست، در پاسخ به این پرسش که برخی از شهروندان اعلام کرده‌اند با وجود این که کارت پرس شده سهام عدالت در اختیار دارند اما وقتی شماره ملی خود را وارد سامانه سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی می‌کنند، به عنوان سهامدار شناخته نمی‌شوند، گفته است: برای سهامدار عدالت ۴ مرحله باید طی شده باشد و عده‌ای از افراد هستند که برگه‌های اولیه دعوت‌نامه سهام عدالت را در اختیار دارند، اما مراحل ثبت و نهایی کردن سهام خود را طی نکرده‌اند و امروز به عنوان سهامدار عدالت شناخته نمی‌شوند.

فقط 49میلیون نفر سهامدارند

راز آسمان پایتخت

معاون سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه تا امروز به طور دقیق‌تر حدود ۱.۸ میلیون نفر در کشور وجود دارند که برگه دعوت‌نامه سهام عدالت را دارند، اما مراحل ثبت را به صورت کامل طی نکرده‌اند گفت: ؛ تاخیر در عملکرد سامانه سهام عدالت شهرستان ، یا عدم در اختیار داشتن اطلاعات سجلی افراد باعث شده مراحل ثبت نهایی مشمول سهام عدالت به صورت کامل طی نشده باشد و امروز آن فرد به عنوان سهامدار عدالت شناخته نشود.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز