اجاره قایق تفریحی در کیش

اجاره قایق در کیش- کاماپرس

جزیره کیش، واقع در آب های نیلگون خلیج فارس، همیشه جزو یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری و تفریحی در ایران بوده، وجود انواع تفریحات متنوع، آب هوای مطبوع خصوصا در فصول سرد سال و امکانات متنوع گردشگری آن از جمله دلایلی است که عزیزان مسافر و گردشگر، جزیره کیش را برای سفر به آن انتخاب می کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از کیش اسپید، سواحل دریایی جزیره به گونه ای است که زیبایی اش هر بیننده ای را مجذوب خودش میکند، محیط تمیز و رعایت نظافت توسط افراد ساکن و مسافر یکی از دلایلی است که باعث شده تا ما بتوانیم از طبیعت بکر و مناظر فوق‌العاده آن استفاده کنیم.

زلالی و شفافی دریای جزیره به گونه ای است که در بعضی از مواقع شما می توانید به راحتی مرجان های که چندین متر از سطح آب فاصله دارند را به وضوح ببینید، اگر سری به اسکله تفریحی جزیره کیش زده باشید، خصوصا در روز موقعی که هوا روشن است، به راحتی مرجان های پوشیده شده در کف دریا را تا عمق حداقل ده متر می توانید مشاهده کنید.

وجود چنین مزیتی باعث شده که تفریحات دریایی کیش یکی از نقاط قوت و محبوب آن باشد.

تنوع در تفریحات جزیره کیش به گونه ای است که شما برای رسیدن به انجام همه آنها شاید فرصت کافی را در طول مدت سفر خود پیدا نکنید. یکی از تفریحات مفرح و لذت بخشی که شما با تهیه و  تدارک آن می توانید همراه خانواده، دوستان و عزیزانتان از سفر و اوقات خود به خوبی لذت ببرید، اجاره قایق تفریحی در کیش است.

راز آسمان پایتخت

شما می‌توانید با گروه دوستان و یا خانواده و عزیزان با اجاره قایق تفریحی در کیش روی متفاوت را در فضایی آزاد و دریایی تجربه کنید.

اجاره قایق در کیش- کاماپرس

اگر خواهان برگزاری مراسمی هستید و تصمیم به آن دارید که در محیطی جدید و متفاوت، آن را برگزار کنید، میتوانید با هماهنگی با تیم، میان وعده ها، خوراکی ها، نوع و نحوه تزیین کابین و محیط و گل آرایی را با توجه به سلیقه خود انتخاب و تدارک ببینید.

اجاره قایق تفریحی در کیش تجربه ای جدید و منحصر به فردی است که می توان برای لذت بردن از آرامش دریا و سپری اوقات خوش خود و همراهنتان در نظر گرفت. در اجاره قایق تفریحی در کیش شما نیاز به نگرانی از بابت تقریبا هیچ چیز را ندارید، انواع خوراک های خوشرنگ و خوش طعم و فینگر فود های متنوع برای شما فراهم شده،  اتاقک های موجود در قایق جهت داشتن فضایی خصوصی و راحتی حال شما و وجود تخت های دنج و راحت برای استراحت در آن ها، همچنین وجود محیطی باز روی عرشه قایق می‌تواند مکان خوبی برای گرفتن آفتاب، دیدن مناظر اطراف، برگزاری مراسمات و هم‌نشینی با عزیزان و همراهان باشد.

اگر هوس ماهی کردید و دیدن ماهی ها دریا شما را وسوسه کرد و ترغیب به گرفتن آنها شدید می توانید بر روی آبهای آزاد خلیج فارس، دست به ماهیگیری بزنید.

شنا کردن در دریا لذتی چند برابر نسبت به شنا در استخر دارد و شنا کردن در فضایی آزاد چیزی بیشتر از آن، ساحل دریا جزیره کیش همانطور که میدانیم از پاکیزه ترین ساحل های ایران است و مکان مناسبی برای شنا، اگر به آب تنی و شنا علاقه داشته باشید، میتوانید با اجاره قایق تفریحی در کیش و با رفتن به دل دریا و مکانی مناسب برای شنا، در فضایی باز و متفاوت  تجربه ای متفاوت را برای خود ثبت کنید.

 

اجاره یات در کیش

اجاره یات یا همانطور که در ایران بیشتر با نام کشتی تفریحی مرسوم  و شناخته شده هستند، یکی از بهترین تفریحاتی است که میتوان در نظر گرفت.

اجاره یات یا قایق تفریحی در کیش مشتری ها و علاقه‌مندان خاص خود را دارد، شما با اجاره یات در کیش و اجاره قایق تفریحی در کیش میتوانید از ساعاتی خوش توام با آرامش دریا استفاده کنید و به اصطلاح بهتر ریلکس کنید.

اجاره قایق در کیش-کاماپرس

شاید چند وقتی باشد که حس یکنواختی و نداشتن هیجان را تجربه کرده باشید و خواهان این هستید که کمی چاشنی به زندگی روزمره خود اضافه کنید و آخر هفته متفاوتی را بگذرانید؟ در این صورت اجاره یات در کیش می تواند به شما کمک کند، تجربه ای متفاوت و خاص را که باعث میشود آخر هفته ای هیجان انگیز را ثبت کنید.

اگر از عاشقان دریا هستید، اجاره یات در کیش و اجاره قایق تفریحی در کیش خاطره ای فراموش نشدنی از سفرتان به جزیره کیش خواهد بود، شما می توانید با اجاره یات در کیش دور تا دور جزیره را گشت بزنید و مناظر اطراف و آب های آزاد در کنار همراهنتان لذت ببرید.

یات ها و کشتی های تفریحی، کشتی های با ظاهری لوکس و جذابی اند که مناسب برگزاری مراسمات و دورهمی های با ارزش شما هستند، شما این امکان را دارید که با توجه به نوع مراسم خود و همچنین سلیقه و میلتان، یات و قایق تفریحی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و محیط قایق تفریحی را آنطور که باب میل شما است تزیین شود.

دکوراسیون داخل قایق تفریحی و فضای باز آن طبق سلیقه و مناسب با مراسم شما تزیین خواهد شد، همچنین می توانید خوراکی ها، غذا ها و فینگر فود های مورد نظر خود را درخواست کرده و آن ها برای شما تهیه و تدارک خواهند شد.

ماهیگیری در اسکله ها و ساحل امری عادی و تفریحی لذت بخش است که همه علاقمندان به ماهیگیری مشغول به انجام آن در مناطق مختلف مخصوص به ماهیگیری هستند و می توانید یک یا دو نفر را در هر زمان از شب و روز در حال ماهیگیری اطراف ساحل دریا پیدا کنید، حال تصور کنید شما در وسط دریا همراه امکانات و تجهیزات مورد نیاز خودتان باشید و ماهیگیری کنید! ماهیگیری در وسط دریا یکی از بهترین ایده ها برای دوستداران ماهیگیری است و لذت آن را برای شما چند برابر خواهد کرد.

اجاره قایق خصوصی در کیش

اجاره قایق تفریحی در کیش همانطور که گفته شد یکی از تفریحات جذاب و خاصی است که این امکان را به شما می دهد که از سفر و گردش خود چند برابر لذت ببرید.

اگر با خانواده به جزیره کیش عازم شده اید و دوست دارید ساعات شادی را در کنار آنها و در فضایی دریایی سپری کنید، اجاره قایق خصوصی در کیش گزینه مناسب شما است، سپری ساعات کنار عزیزانمان به دور از هر گونه استرس و در فضایی آرامش بخش و متفاوت، تجربه ای منحصر به فرد و خاص است که می توانید با اجاره قایق خصوصی در کیش به آن دست پیدا کنید.

اگر مراسمی در پیش دارید و علاقمند آن هستید که همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش برود میتوانید با استفاده از اجاره قایق در کیش و هماهنگی با مجموعه ما و انجام چیدمان و پذیرایی طبق نظر و دلخواه شما، آن مناسبت را برای عزیزتان تبدیل به خاطره ای فراموش نشدنی و دوست داشتنی بکنید.

با اجاره قایق خصوصی در کیش امکان برگزاری انواع مراسمات خود را بر روی آب خواهید داشت. داشتن فضای خصوصی برای راحتی خود و همراهتان همراه با پذیرایی مناسب علاوه بر دکور و دیزاین حرفه ای و مناسب، همچنین داشتن ناخدایی مجرب در کنارتان برای سفری هر چه بهتر و راحت در مسیر های انتخابی میتواند  ایده خوبی برای  گرفتن تولد و مهمانی های شما باشد.

همچین اجاره قایق خصوصی در کیش میتواند ایده بسیار فوق‌العاده ای برای جشن های دونفره تان باشد، اجاره قایق خصوصی در کیش جهت جشن گرفتن مراسم هایی مانند سالگرد ازدواج، عقد، مهمانی های خانوادگی گزینه ای خاص و متفاوتی خواهد بود. با اجاره قایق خصوصی در کیش  میتوانید لحظاتی ارزشمند را برای خود و شریکتان ثبت کنید.

اگر ساکن جزیره باشید میتوانید برای تجدید قوا و سفری چند روزه و متفاوت، با اجاره قایق خصوصی در کیش، چند روزی را به زندگی بر روی آب سپری کنید و از هیاهوی شهر به قلب امواج دریا بروید، در این صورت می توانید تجربه خاص و متفاوت زندگی در دریا را تجربه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : کیش اسپید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز