اجاره خانه نقلی در امیرآباد، چند؟


امیرآباد محله‌ای در امتداد خیابان کارگر شمالی و بالاتر از بزرگراه جلال آل احمد واقع شده است. نزدیکی به مراکز آموزشی و دسترسی مطلوب، آن را به یکی از محلات محبوب و پرتقاضا تبدیل کرده است. قیمت رهن و اجاره آپارتمان در امیرآباد بسته به سن بنا و امکانات متغیر است.

کاماپرس در این مطلب فهرستی از قیمت رهن و اجاره آپارتمان‌های نقلی در امیرآباد را معرفی می‌کند.

*قیمت رهن و اجاره آپارتمان 40 متری در امیرآباد 100 میلیون رهن با 10 میلیون اجاره ماهانه آگهی شده است. این واحد ساخت سال 75 در طبقه اول واقع شده و آسانسور و پارکینگ ندارد.

بیشتر بخوانید: 

*واحد 40 متری دیگری در امیرآباد با 580 میلیون ودیعه و 1 میلیون اجاره ماهانه آگهی شده است. این واحد ساخت سال 87 یک خوابه بوده و در طبقه 4 ساختمانی بدون آسانسور واقع شده است. این واحد بازسازی شده و 40 متر تراس دارد.

راز آسمان پایتخت

*قیمت رهن و اجاره آپارتمان 40 متری دو خوابه در حوالی دانشکده فنی دانشگاه تهران با ودیعه 610 میلیون اجاره می‌رود. این واحد ساخت سال 91 دو خوابه بوده و در طبقه اول ساختمانی 3 طبقه واقع شده است.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 50 متری در امیرآباد

*یک آپارتمان 50 متری با 100 میلیون ودیعه و 17 میلیون ماهانه اجاره می‌شود. این واحد یک خوابه ساخت سال 84 بوده و در طبقه دوم ساختمانی بدون آسانسور واقع شده است.

*قیمت رهن و اجاره آپارتمانی 50 متری و کاملا بازسازی شده در امیرآباد 300 میلیون ودیعه با 20 میلیون اجاره ماهانه تعیین شده است. این واحد یک خوابه ساخت سال 88 بوده و در طبقه اول واقع شده است.

*51 متر آپارتمان یک خوابه ساخت سال 89 در امیرآباد شمالی با 150 میلیون ودیعه و 17 میلیون اجاره ماهانه آگهی شده است. این واحد بازسازی شده در طبقه دوم واقع شده است.

*قیمت رهن و اجاره آپارتمان 55 متری دیگری ساخت سال 97 با یک اتاق خواب، 200 میلیون ودیعه با 17 میلیون اجاره ماهانه تعیین شده است. این واحد در طبقه دوم آپارتمانی دارای آسانسور، پارکینگ و انباری واقع شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز