قیمت رهن و اجاره آپارتمان در یوسف آباد از چقدر شروع می‌شود؟

یوسف اباد تهران-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یوسف آباد از محلات قدیمی و اصیل منطقه 6 تهران است که به دلیل داشتن بافت سنتی و مدرن در کنار هم و دسترسی به مناطق اصلی و مرکزی شهر، جزو محلات پرتقاضا برای رهن و اجاره به شمار می‌رود. قیمت رهن و اجاره آپارتمان 80 متری در یوسف آباد با توجه به امکانات و سن بنا از حدود 400 ودیعه و اجاره ماهانه 9 میلیون تومان آغاز می‌شود.

کاماپرس در این مطلب فهرستی از قیمت رهن و اجاره آپارتمان‌های 80 متری در محله یوسف آباد را معرفی می‌کند.

*قیمت رهن و اجاره یک واحد 80 متری ساخت سال 82 در محله یوسف آباد 600 میلیون تومان ودیعه به علاوه اجاره ماهانه 9 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد دو خوابه، آسانسور و پارکینگ ندارد.

*آپارتمان دیگری ساخت سال 96 با 800 میلیون ودیعه و 12 میلیون تومان اجاره ماهانه، آگهی شده است. این واحد در طبقه دوم ساختمانی 6 طبقه و دارای پارکینگ، انباری، آسانسور و بالکن واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*آپارتمان 80 متری 2 خوابه دیگری در یوسف آباد با ودیعه 200 میلیون و اجاره ماهانه 16 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد ساخت سال 79 در طبقه اول ساختمانی 4 طبقه بدون آسانسور واقع شده است.

*قیمت رهن و اجاره آپارتمانی 15 ساله در میدان اسدآبادی یوسف آباد 400 میلیون ودیعه با 19 میلیون اجاره ماهانه تعیین شده است. این ساختمان در طبقه آخر ساختمان 5 طبقه دارای آسانسور، پارکینگ و انباری واقع شده و دسترسی خوبی به امکانات رفاهی و درمانی منطقه دارد.

*آپارتمان 80 متری دیگری در یوسف آباد با ودیعه 500 و ماهانه 18 میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است. این واحد ساخت سال 98 در طبقه 5 واقع شده و دارای مشاعات و امکانات امنیتی مطلوبی است.

23 میلیون، قیمت رهن و اجاره آپارتمان 80 متری در یوسف آباد

*قیمت رهن و اجاره آپارتمان دیگری در یوسف آباد 450 میلیون رهن با اجاره ماهانه 19 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد دو خوابه ساخت سال 80 بوده و در طبقه دوم ساختمانی دارای آسانسور، انباری و پارکینگ واقع شده است.

*واحد ساخت سال 95 با 250 میلیون رهن و ماهانه 23 میلیون تومان اجاره می‌شود. این واحد در طبقه اول واقع شده و امکانات و دسترسی خوبی به خیابان اصلی و مراکز خرید منطقه دارد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت رهن و اجاره آپارتمان در یوسف آباد از چقدر شروع می‌شود؟

  1. نهال رستمی گفته:

    ماشاالله به قیمت ها چخبره این میزان اجاره ماهانه ولی یوسف آباد از محله های اصلی و آروم تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز