قیمت نجومی رهن و اجاره خانه در ولنجک / ماهیانه 50 میلیون ناقابل

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ولنجک از محلات قدیمی شمال تهران و واقع شده در منطقه یک شهرداری است. قیمت رهن و اجاره آپارتمان در ولنجک بسته به سن بنا، موقعیت و امکانات متغیر است. برای اجاره یک آپارتمان 100 متری در این منطقه باید بودجه‌ای معادل حداقل 300 میلیون تومان برای رهن و ماهانه بالای 30 میلیون تومان در نظر بگیرید.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از اجاره و رهن آپارتمان‌های 100 متری در ولنجک را معرفی می‌کند.

*آپارتمانی ساخت سال 86 با 300 میلیون تومان رهن و 30 میلیون اجاره ماهانه آگهی شده است. این واحد که در خیابان‌های شمالی ولنجک واقع شده، بالکنی قابل چیدمان هم دارد.

بیشتر بخوانید:

*قیمت رهن و اجاره آپارتمان ساخت سال 85 با 2 اتاق خواب، ۵۰۰ میلیون ودیعه با 33 میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده است. این واحد که در طبقه آخر آپارتمانی 4 طبقه واقع شده، همچنین 2 تراس شمالی و جنوبی دارد.

راز آسمان پایتخت

*آپارتمان 100 متری بازسازی شده ساخت سال 85 با ودیعه 400 میلیون و ماهانه 40 تومان اجاره می‌رود. این واحد 3 خوابه در طبقه 6 ساختمانی 8 طبقه واقع شده و دارای لابی بزرگ و یک خواب مستر است.

*قیمت رهن و اجاره آپارتمانی تقریبا قدیمی ساخت سال 86، حدود 900 میلیون تومان رهن با ماهی 20 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه اول آپارتمانی 4 واحدی واقع شده و سالن اجتماعات و مشاعات آبی همچون استخر، سونا و جکوزى برخی از امتیازات آن است.

*آپارتمان دیگری ساخت سال 90 که در خیابان هشتگردی واقع شده، با ودیعه 400 میلیون تومان و اجاره ماهانه 32 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد کاملا نوسازی شده و در طبقه اول ساختمانی 5 طبقه قرار دارد.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان نوساز در ولنجک

*آپارتمان دو خوابه ساخت سال 98  با ودیعه ۴۰۰ میلیون و اجاره ماهانه 50 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه 14 برجی 15 طبقه واقع شده و همچنین مشاعات کامل، سیستم‌های ایمنی، لابی من 24 ساعته، برق اضطراری و تسویه آب آشامیدنی برخی از ویژگی‌های این آپارتمان است.

*قیمت رهن و اجاره آپارتمان ساخت سال 98 در ولنجک، 1 میلیارد تومان ودیعه و ماهانه 50 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه 6 ساختمان 10 طبقه واقع شده و دارای مشاعات و امکانات کاملی است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

*قیمت رهن و اجاره آپارتمان دو خوابه نوساز، 400 میلیون تومان رهن و  اجاره ماهانه 45 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه 2 ساختمانی 5 طبقه واقع شده و دارای مشاعات آبی و سالن اجتماعات بزرگی است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت نجومی رهن و اجاره خانه در ولنجک / ماهیانه 50 میلیون ناقابل

  1. رامتین ابراهیمی گفته:

    یه سری ها چه پول هایی در میارن عقلشون اون موقع خوب کار کرده خونه و زمین اونجا گرفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز