جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان در جنوب تهران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

محله‌های جنوب تهران در مناطق 15 تا 20 تهران واقع شده که محلاتی هم چون شوش، خزانه، شهرک ولیعصر، نازی آباد، منیریه،عبدل آباد، آذری و غیره را در بر می‌گیرد. قیمت رهن و اجاره آپارتمان در این مناطق نیز بی‌تاثیر از جهش ناگهانی قیمت‌ها نبوده و مانند سایر مناطق شهر تهران افزایش یافته است.

کاماپرس، در این گزارش فهرستی از قیمت رهن و اجاره آپارتمان‌های 100 متری در مناطق جنوبی تهران را معرفی می‌کند:

*آپارتمان ۱۰۰ متری دو خوابه در محله نازی‌آباد که در سال 75 ساخته شده، با 400 میلیون رهن و 6 میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده است. این واحد که در طبقه سوم ساختمانی واقع شده، آسانسور و پارکینگ ندارد.

*قیمت رهن و اجاره  آپارتمانی۱۰۰متری در منطقه منیریه 900 میلیون رهن با 12 میلیون تومان اجاره ماهانه ارایه شده است. این واحد که سال 96 ساخته شده، دو خوابه بوده و آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*آپارتمانی 100 متری در منطقه خزانه ساخت سال 88 با 2 اتاق خواب، با قیمت رهن و اجاره 450 میلیون ودیعه و 3 میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده است. این واحد در طبقه همکف ساختمان 3 طبقه واقع شده و آسانسور ندارد.

*همچنین واحدی 100 متری و یک خوابه در طبقه همکف ساختمانی در محله خزانه تهران، با قیمت رهن و اجاره 400 میلیون تومان آگهی شده است.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در آذری و شوش

*واحد 2 خوابه که در سال 91 در منطقه آذری ساخته شده، با قیمت رهن 500 میلیون تومان و اجاره ماهانه 5 میلیون تومان در سایت‌های آنلاین املاک آگهی شده است. واحد مذکور در طبقه پنجم بوده و آسانسور و پارکینگ نیز دارد.

*آپارتمان 2 خوابه دیگری در منطقه آذری، با 500 میلیون تومان رهن و ماهانه 4 میلیون تومان به اجاره می‌رود. این واحد نوساز در طبقه اول ساختمانی 5 طبقه واقع شده و آسانسور و پارکینگ هم دارد.

*قیمت رهن و اجاره آپارتمانی نوساز در عبدل ‌آباد، ۲۵۰ میلیون ودیعه و ۱.۵ میلیون اجاره ماهانه تعیین شده است. این واحد دو خوابه، پارکینگ و انباری ندارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

*آپارتمان دیگری در خیابان هفده شهریور محله شوش که در سال 97 ساخته شده است، با 200 میلیون تومان ودیعه و ماهانه ۸ میلیون تومان اجاره می‌رود. این واحد 3 خوابه که طبقه پنجم واقع شده، 6 متر هم پاسیو داشته اما پارکینگ ندارد.

*همچنین آپارتمانی نوساز و کلید نخورده در محله قیام، با 800 میلیون تومان رهن و 100 هزار تومان اجاره ماهانه آگهی شده است. این واحد که در طبقه آخر ساختمانی 5 طبقه واقع شده، پارکینگ ندارد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان در جنوب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز