قیمت آپارتمان 70 متری در جنوب تهران چند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

منطقه‌های 15 تا 20 محله‌های جنوبی تهران محسوب می‌شوند که قیمت ملک در آنها معمولا ارزان‌تر از سایر مناطق است. میانگین قیمت آپارتمان در این مناطق حدودا متری 30 میلیون تومان است. با این حال قیمت آپارتمان‌ها با توجه به امکانات، ویژگی‌ها و محله‌ای که در آن واقع شده‌اند، متفاوت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به بررسی قیمت آپارتمان 70 متری در جنوب تهران می‌پردازد.

* آپارتمانی 70 متری در محله یافت‌آباد تهران 1 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خانه دارای یک اتاق خواب بوده و در سال 1390 ساخته شده است. این واحد که در طبقه اول قرار دارد فاقد انباری، پارکینگ و آسانسور است.

* یک خانه 70 متری در مولوی 2 میلیارد و 35 میلیون تومان آگهی شده است. سال ساخت بنا 1395 بوده و دارای یک اتاق‌خواب است. خانه مذکور در طبقه سوم آپارتمانی 5 طبقه و مجهز به آسانسور قرار دارد. انباری و پارکینگ دیگر امکانات این واحد هستند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

* خانه‌ای ساخته شده در سال 1384 2 میلیارد و 400 میلیون تومان در محله فلاح تهران قیمت‌گذاری شده است. خانه مذکور یک اتاق خواب داشته و در طبقه چهارم ساختمانی 4 طبقه قرار دارد. این واحد فاقد آسانسور و پارکینگ است، اما انباری دارد.

* خانه‌ای دوخوابه در محله مشیریه تهران با قیمت 2 میلیارد و 700 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. این واحد در طبقه چهارم آپارتمانی بدون آسانسور قرار دارد. ساختمان مورد نظر مجهز به انباری است.

* آخرین واحدی که معرفی می‌شود در محله جوادیه تهران قرار دارد. این خانه در سال 1391 ساخته شده و قیمت آن 3 میلیارد و 320 میلیون تومان است. واحد مورد نظر دو اتاق خواب داشته و ساختمان مجهز به آسانسور و انباری است.

انتهای پیام

ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز