جدیدترین قیمت آپارتمان 100 متری در یوسف آباد

یوسف آباد- کاماپرس

یوسف آباد محله‌ای اصیل و قدیمی در منطقه 6 تهران است که به دلیل دسترسی بالا، فراهم بودن امکانات رفاهی و بهداشتی، داشتن فضای سبز و مراکز فرهنگی و تفریحی مناسب و از همه مهمتر دسترسی به مناطق مرکزی شهر، جزو یکی از ایده‌آل‌ترین و محبوب‌ترین محلات تهران به شمار می‌رود.

قرارگیری بافت قدیمی در کنار بافت نوساز یکی از ویژگی‌های خاص این منطقه شهری است که تقاضای خرید و اجاره در این محله را ارتقا داده است. در حال حاضر یک آپارتمان 100 متری بسته به سال ساخت در منطقه یوسف آباد حدودا از 10 تا 15 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

کاماپرس در گزارشی فهرستی از آپارتمان‌های 100 متری منطقه یوسف آباد را معرفی می‌کند:

*آپارتمان 2 خوابه سال ساخت 82 اما بازسازی شده، 10 میلیارد تومان آگهی شده است. این واحد که در طبقه 4 واقع شده، پارکینگ، انباری و همچنین تراس قابل چیدمان دارد.

*آپارتمانی تک واحدی دارای دو خواب، ساخته شده در سال 97 حدود 11 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمتگذاری شده است. این واحد که در خیابان سلماس واقع شده، علاوه بر پارکینگ و انباری و آسانسور،  15 متر حیاط اختصاصی نیز دارد.

راز آسمان پایتخت

* واحد دیگری با 2 پارکینگ و سال ساخت 85، حدود 12 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد 2 خوابه ک در طبقه اول واقع شده و دارای ۱۲ متر حیاط خلوط اختصاصی است.

بیشتر بخوانید:

* یک واحد بازسازی شده سال ساخت 91 با 2 اتاق خواب، 13 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد که در بخش شمالی یوسف آباد واقع شده، دارای سرایداری مقیم و مشاعات مطلوب است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

قیمت آپارتمان نوساز در یوسف آباد

*یک واحد نوساز 2 خوابه در محدوده خیابان ابن سینا که در طبقه 3 یک آپارتمان 5 طبقه واقع شده، در سایت دیوار به قیمت 15 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

*واحد نوساز دیگری نیز با 2 اتاق خواب در طبقه 4 آپارتمان 5 طبقه 14 میلیارد و 500 تومان قیمت گذاری شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان 100 متری در یوسف آباد

  1. یوسف جباری گفته:

    چقدر فیمت رفته بالا ما دو ماه پیش یه خونه تو زربافیان گمرگ خریدیم 2.6ت الان شده 2.720 120 تومن تو یکماه رفته روش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز