آیا خرید خودرو هیوندای آوانته اقتصادی است؟ + قیمت لوازم یدکی آوانته

لست سکند

اولین تلاش شرکت کرمان خودرو برای وارد کردن خودروهای کره‌ای به ایران، هیوندای ورنا و هیوندای آوانته بود. این خودروها از سال 83 تا 91 در بازار ایران تولید یا مونتاژ می‌شدند و توانستند محبوبیت خوبی را به دست بیاورند. تولید آوانته در سال 90 به پایان رسید؛ اما به دلیل دوام فنی بالا همچنان مشتریان خود را دارد. به علاوه، قیمت لوازم یدکی آوانته به نسبت سایر خودروهای خارجی، کمتر است و در رده قیمت خودروهای گران قیمت داخلی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار لوازم یدکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هیوندای آوانته یکی از کم‌خرج‌ترین و بادوام‌ترین خودروهای دهه هشتاد و اوایل دهه نود به شمار می‌رفت. این مطلب، به بررسی بیشتر هیوندای آوانته و خرید لوازم یدکی اورجینال این خودرو می‌پردازد.

هیوندای آوانته؛ ساده و پرقدرت

یکی از بارزترین ویژگی‌های این خودرو در نگاه اول، سادگی در طراحی آن است. برخی‌ها شاید این ویژگی را به عنوان ضعف هیوندای آوانته به شمار بیاورند؛ اما برای برخی دیگر سادگی، زیبایی خودش را دارد. سادگی و تا حدی قدیمی بودن طراحی هیوندای آوانته در طراحی داخلی آن نیز قابل مشاهده است. کابین آوانته نسبتاً جادار است و برای استفاده خانواده گزینه مناسبی خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

شتاب آوانته، جایی است که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. این خودرو یک موتور دو لیتری با قدرت 140 اسب بخار و 180 نیوتن متر گشتاور دارد. این خودرو در دو نسخه دنده‌ای و اتوماتیک به بازار عرضه شده و شتاب آوانته در نسخه دنده‌ای کمی بیشتر از مدل اتوماتیک آن است. آوانته، توان فنی بالایی دارد اما به لحاظ داشتن آپشن بسیار ضعیف است. به طور کلی، این خودرو برای خانواده‌هایی که اهل سفر هستند یا کسانی که به سرعت علاقمندند، گزینه مناسبی خواهد بود.

لوازم یدکی اورجینال آوانته

همانطور که اشاره شد، این خودرو دوام فنی خوبی دارد و با توجه به پایین بودن قیمت لوازم یدکی آوانته ، توصیه می‌شود که همواره از برندهای اورجینال این خودرو استفاده شود. جنیون پارت و موبیس، برندهای اورجینال لوازم یدکی آوانته هستند و هر دو برند، زیر مجموعه کمپانی هیوندا به شمار می‌روند. مالکان این خودرو باید توجه داشته باشند که برخی از سودجویان، لوازم یدکی غیر اصل و تقلبی را در بسته‌بندی برند اصلی به خریداران می‌فروشند. به همین دلیل، بهتر است تا به مراکز و فروشگاه‌های معتبر برای خرید لوازم یدکی مراجعه نمایند.

قیمت لوازم یدکی آوانته

هر چند که قیمت لوازم یدکی آوانته در رنج متوسطی قرار دارد؛ اما مالکان این خودرو می‌توانند بعضی از قطعات برندهای متفاوت را با کیفیت مناسب و قیمت نازل‌تر خریداری نمایند. متخصصان یدک یار می‌توانند در این زمینه به صورت کاملاً رایگان مشاوره بدهند. تمامی قطعات یدکی هیوندای آوانته از برندهای مختلف در فروشگاه اینترنتی یدک یار موجود است و این مجموعه، اصالت کالا و سلامت فیزیکی محصول خریداری شده را تضمین می‌کند.

قیمت برخی از قطعات یدکی هیوندای آوانته از فروشگاه یدک یار در جدول زیر قابل مشاهده و مقایسه است؛

منبع: یدک یار، بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

انتهای پیام

مرتبط با : یدک یار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز