آواز زن گیلانی در صدا و سیما برای اولین بار

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای اولین بار یک زن گیلانی در برنامه زنده ویژه افطار ماه رمضان ، آواز خواند.

به گزارش کاماپرس، آواز ننه گیلانی در برنامه شهر زیبا شبکه پنج مخاطبان تلویزیونی را غافلگیر کرد. ننه گیلانی که با صدای محزون و آوازهایش در اینستاگرام طرفداران زیادی پیدا کرده، با دختر و دامادش مهمان برنامه شهر زیبا شبکه پنج بود.

دختر ننه گیلانی در این برنامه از سو استفاده ادمین صفحه ننه گیلانی در اینستاگرام خبر داد و اعلام کرد ۵ ماه است نتوانسته مادرش را ببیند.او در این برنامه تلویزیونی گفت ادمین این صفحه با صدای مادرش در فضای مجازی ویدیو می‌ساخت و درآمدزایی می‌کرد.

نژاد محمدی دختر ننه گیلانی در برنامه شهر زیبا گفت: مادرم دوست داشتنی است و هیچ چیز برای ما جای او را نمی گیرد. ننه گیلانی برای ما زحمت زیادی کشیده است. من به دلایلی مدتی از او دور بودم و بعد از پنج ماه او را دیدم.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به گزارش خبر آنلاین داماد خانواده هم ماجرای انتشار ویدئوهای ننه گیلانی را اینگونه تعریف کرد و گفت: آ دختر (بی بی) با همسرم مهمان یکی از اقوام دور خودشان می‌شوند. دختر این دوست قدیمی با توجه به توانایی آوازخوانی آدختر از او فیلم می‌گیرد و یک صفحه مجازی راه‌اندازی می‌کند؛ فیلم آوازخوانی را در آن صفحه منتشر می کند؛ اما از خانواده اجازه نمی‌گیرد و فعالیتش را در فضای مجازی ادامه می‌دهد.

داماد ننه گیلانی در ادامه توضیح داد: بعد از مدتی دوباره آ دختر را به خانه شان دعوت کردند و این بار اصرار داشتند چند روزی در خانه آن‌ها بماند. ما به خاطر اعتمادی که به این خانواده داشتیم، قبول کردیم. اما بعد متوجه شدیم کلیپ‌هایی را درباره بی بی در فضای مجازی منتشر می‌کنند و در یک هفته آدختر معروف شد. حتی از کلیپ‌هایی که ساخته بودند، تبلیغات و درآمدزایی هم می‌کردند و همچنان این تبلیغات ادامه دارد.

آدختر یا ننه گیلانی کیست؟

سیده صدیقه موسوی ماوردیانی ملقب به خانم آقا یا آدختر متولد نهم مرداد سال ۱۳۱۳ در روستای ماوردیان از توابع شهرستان فومن است. ننه گیلانی بعد از انتشار ویدیوی آواز خوانی در شالیزار به شهرت رسید.

ننه گیلانی در تاریخ برنامه های زنده صدا و سیما اولین زنی است که در یک برنامه ویژه افطار آواز خوانده است. ننه گیلانی در اینستاگرام حدود ۶۵ هزار دنبال کننده دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “آواز زن گیلانی در صدا و سیما برای اولین بار

  1. مسعود گفته:

    قشنگ معلومه که چقدر دوست داشته پیش بچه هاش باشه!!!! پیرزن بیچاره رو رها کردن به حال خودش و میگن مادرمون رو به ما نمیدادن؟!!! یعنی شهر هرته؟ مملکت در این خصوص قانون نداره؟ شکایت میکردن تا پدر طرف رو در بیارن! پیرزن بیچاره هم با واکنشش در جواب به دخترش ، قشنگ نشون داد چقدر مایل هست کنار بچه هاش باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز