آموزش خرید از سایت‌ های معروف چین

تور لحظه آخری-کاماپرس

در حال حاضر، خرید از سایت‌ های چین به‌واسطه مزایای متعدد از جمله تنوع محصولات و برندها، کیفیت بالا و همچنین قیمت پایین و ارزان، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. با وجود این، خرید از این سایت‌ها به‌دلایلی چون تحریم‌ها برای ایرانی‌ها با چالش رو به رو است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بازرگانی خارجی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

چین به‌عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های صادرات کالا در دنیا، از بازارهای گسترده‌ای برخوردار بوده و خط تولید بسیاری از برندهای مطرح در این کشور قرار دارد. خرید از سایت های چین یکی از روش‌های خرید کالا با قیمت مناسب و کیفیت بالا است. این در حالی است که خرید از سایت های چین برای ایرانی‌ها با مشکلات بسیاری چون نحوه پرداخت و تحریم‌ها همراه است.

کاماپرس در ادامه به ارائه راهنمای خرید از سایت های معروف چین می‌پردازد.

چرا خرید از چین؟

چین یکی از مهم‌ترین شرکای تجاری ایران و به‌عنوان یکی از صادرکنندگان پیشرو در جهان شناخته می‌شود؛ به‌طوری که در حال حاضر بسیاری از کشورهای بزرگ مانند آلمان و آمریکا از مهم‌ترین واردکنندگان کالا از این کشور محسوب می‌شوند. محصولات تولیدی در این کشور به‌واسطه برخورداری از تجهیزات به روز و نیروی کار ارزان علاوه بر کیفیت بالا، قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای دارند.

راز آسمان پایتخت

خرید از سایت‌های چین چیست؟

در حال حاضر روش‌های گوناگونی برای خرید از چین ، وجود دارد؛ با این حال، این روش‌ها برای همه افراد امکان‌پذیر نیست. به‌عنوان مثال خرید حضوری از فروشگاه‌های چینی نیازمند داشتن سرمایه و وقت کافی برای سفر به این کشور است. یکی از روش‌های آسان و بدون دردسر برای واردات از چین که تقریبا برای همه افراد امکان‌پذیر است، خرید از سایت‌ های چین است. این روش به‌ویژه برای خرید کالاهای محدود و کم حجم بسیار به‌صرفه است؛ ضمن این‌که با خرید از سایت های چین ، می‌توانید به‌راحتی از طریق سایت کالای موردنیاز خود را انتخاب کنید.

بهترین کالاها برای خرید از سایت‌های چین کدام است؟

مهم‌ترین گام برای داشتن یک خرید سودمند و موفق از سایت‌های چینی، شناسایی کالاهایی است که خرید آن‌ها از بازار چین به‌نسبت ایران و دیگر کشورها سود بیشتری برای شما دارند. برخی از این محصولات در ادامه معرفی شده است؛

لوازم دیجیتال و هوشمند: خط تولید بسیاری از برندهای معتبر لوازم دیجیتال در چین قرار داشته و محصولات دیجیتال تولیدی در این کشور از جمله تبلت، لپ‌تاپ و گوشی‌های هوشمند، با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شوند.

لوازم جانبی موبایل: خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین از طریق سایت‌های چینی، با توجه به تقاضای بالا برای این محصولات در بازار ایران و همچنین قیمت پایین آن‌ها در بازارهای چینی، یم گزینه سودمند برای کسب و کارها است.

لوازم آرایشی و بهداشتی: از دیگر لوازم پرطرفدار که با قیمت بسیار مناسبی در سایت‌های چینی ارائه می‌شود، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله عطر، لوسیون، شامپو و غیره است. ضمن این‌که خرید عمده این محصولات از چین با هزینه واردات بسیار پایین صورت می‌گیرد.

چطور از سایت‌های چینی خرید کنیم؟

خرید مستقیم از سایت‌های چینی با وجود مشکلات تحریمی، تا حدی چالش‌برانگیز است. این در حالی است که برخی از سایت‌های مستقر در این کشور، به‌طور خاص محصولات چینی را برای خرید مصرف‌کنندگان خارجی عرضه می‌کنند.

علی اکسپرس یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در جهان است که امکان خرید محصولات متنوع خارجی از جمله محصولات چینی را فراهم می‌کند.

خرید از علی اکسپرس چین

علی اکسپرس(Aliepress) یکی از سایت‌های بسیار معروف و معتبر خرید آنلاین محصولات چینی است که نخستین بار در سال 2010 به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت علی بابا فعالیت خود را آغاز کرد. در سایت علی اکسپرس چین می‌توانید به طیف متنوعی از محصولات چینی از جمله انواع پوشاک، لوازم الکترونیکی، محصولات بهداشتی آرایشی، زیورآلات، موبایل و حتی مبلمان دسترسی داشته و محصول دلخواه خود را تنها با یک کلیک خریداری کنید.

محصولات ارائه شده در این وبسایت با قیمتی بسیار مناسب و حتی ارزان‌تر از سایت‌هایی چون آمازون و ای بی عرضه می‌شود. از مهم‌ترین مزایای خرید از سایت های چین از طریق علی اکسپرس، امکان پرداخت به شیوه‌های متعدد چون ویزا کارت، مسترکارت و همچنین سیستم پرداخت آنلاین پی پال و همچنین ارسال سریع محصولات به ایران اشاره کرد.

خرید از سایت های چین با کاوان تامین

با وجود این، خرید مستقیم از علی اکسپرس چین نیز به‌مانند خرید از سایت‌هایی چون آمازون و غیره با دشواری‌های آشنایی با زبان، پرداخت ارزی و مانند آن رو به رو است. از این رو می‌توانید برای خرید از علی اکسپرس چین از طریق سایت‌ها و شرکت‌های ایرانی اقدام کرده و پس از انتخاب محصول موردنظر در وبسایت علی اکسپرس، خرید نهایی را به این شرکت‌ها بسپارید.

مجموعه تخصصی کاوان تامین، به‌عنوان یک مجموعه معتبر و با تجربه، با هدف تسهیل ارتباط میان تولیدکنندگان چینی و واردکنندگان ایرانی، خدمات ویژه‌ای برای خرید از سایت های چین ارائه می‌کند. از جمله این خدمات می‌توان به منبع‌یابی و ثبت سفارش، پرداخت حواله یوان، خدمات حمل بار به صورت درب تا درب، ترخیص کالا، استعلام قیمت و اعتبارسنجی شرکت‌ها و اخذ نمایندگی و مشاوره تخصصی بازرگانی اشاره کرد.

با استفاده از خدمات کاوان تامین، می‌توانید به‌راحتی محصول موردنظر خود را در سایت‌های علی بابا و علی اکسپرس چین انتخاب کرده و سفارش دهید.

انتهای پیام

مرتبط با : کاوان تامین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “آموزش خرید از سایت‌ های معروف چین

  1. محمدرضا علیپور گفته:

    واقعا خرید کردن از سایت های چین و ترکیه کار سختیه خصوصا که سایتی رو پیدا کنی که ایمن باشه و در کمترین زمان به دستت برسونه سفارش رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز