آغاز طرح ترخیص فوق العاده خودرو و موتور سیکلت های توقیفی

آغاز طرح ترخیص فوق العاده خودرو و موتور سیکلت‌های توقیفی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

سخنگوی فراجا ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های پلیس در هفته فراجا، اعلام کرد: خودروهای توقیفی به استثنای مواردی که دارای دستور قضایی هستند، رفع توقیف می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، سعید منتظرالمهدی شعار هفته فراجا را که از 13 تا 19 مهر ادامه خواهد داشت «شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار» معرفی کرد.

طبق گزارشی که ایسنا منتشر کرده است، سخنگوی فراجا در تشریح خدماتی که ارائه خواهد شد گفت: در طول هفته فراجا ساعات کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور تا ساعت 16 خواهد بود، در حالی که قبلا پایان کار این مراکز ساعت 14 بود. همچنین امسال فرآیند تعویض پلاک اینترنتی به نرم‌افزار پلیس من اضافه شده است و کاربران می‌توانند با استفاده از این نرم افزار درخواست خود را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

معاون فرهنگی فراجا ادامه داد: در هفته فراجا صدور گواهینامه و کارت خودرو و مدارک المثنی در 72 ساعت انجام خواهد شد. از روز ۱۳ مهرماه نیز به مدت دو هفته طرح ترخیص فوق‌العاده خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی اجرا خواهد شد. در این طرح خودروهای دارای دستور قضایی مستثنی هستند اما دیگر خودروها رفع توقیف می‌شوند.

منتظرالمهدی در مورد طرح گواهینامه یک روزه موتورسیکلت گفت: در این طرح گواهینامه موتورسیکلت به مدت یک روز و با نصف قیمت به فرد متقاضی اعطا خواهد شد. البته فرد باید مراحل مربوط به دریافت گواهینامه و آزمون‌های آن را بگذراند اما تمام این فرایند در یک روز انجام خواهد شد. شرط مهم دیگر این است که فرد متقاضی با سند یا قولنامه مالک موتورسیکلت باشد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز